درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40456صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 3 اردیبهشت 1400 - 13:09
5 دلیل برای اینکه روابط عمومی تاثیرگذار، مهمتر از همیشه شده است
هر کسی که یک برنامه روابط عمومی را مدیریت کرده است، اهمیت محتوای با کیفیت و “همیشه سبز" را درک می کند، می تواند سال ها باقی بماند و رتبه بقای خود را بالا ببرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| دوروتی کرنشو ||تجارت روابط عمومی رونق دارد. یکی از دلایل آن این است که روابط عمومی نسبت به گذشته مهم تر و با ارزش تر شده است.

دلایل چرایی آن در زیر آمده است:

۱.اعتبار همیشه مهم است


بر اساس گزارش سیزن، ۵۹ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده به محتوای خبری مشکوک هستند. در سیستم‌ عامل های رسانه های اجتماعی، شک و تردید بیشتر از چیزی است که باید باشد.

این بدان معناست که اعتبار رسانه ها و سایر منابع اطلاعاتی نسبت به گذشته مهم تر شده است. روزنامه نگاری به مردم اهمیت می دهد و مردم به سمت کانال های رسانه ای که به آن ها اعتماد دارند حرکت می کنند.

۲. محتوای همیشه سبز همیشه با ارزش است


هر کسی که یک برنامه روابط عمومی را مدیریت کرده است، اهمیت محتوای با کیفیت و “همیشه سبز" را درک می کند، می تواند سال ها باقی بماند و رتبه بقای خود را بالا ببرد.

۳. روابط عمومی تاثیر می گذارد


روش های معمولی روابط عمومی به تغییر درک و رفتار عمومی کمک می کنند. مهارت های روابط عمومی که روزگاری منحصرا در روابط رسانه ای تعریف می شد، اکنون به حوزه های مهم دیگر مانند مدیریت جامعه، روابط تاثیر گذار و بازاریابی محتوا تسری پیدا کرده است.


4. روابط عمومی قابل مقایسه تر از همیشه است


امروزه به لطف تلاش هماهنگ رسانه ها و ابزارهای دیجیتالی، نتایج حاصل از یک برنامه روابط عمومی قابل اندازه گیری تر از همیشه است.

5. حسن نیت با ارزش است


چه چیزی بیشتر از شهرت یک برند (یا شخصی) با ارزش است؟ پس صداقت و حسن نیت را به برنامه های ارتباطی خود تزریق کنید

منبع: www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد