شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 5 دليل براي اينكه روابط عمومي تاثيرگذار، مهمتر از هميشه شده است
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 - 13:45 کد خبر:40456
هر كسي كه يك برنامه روابط عمومي را مديريت كرده است، اهميت محتواي با كيفيت و “هميشه سبز" را درك مي كند، مي تواند سال ها باقي بماند و رتبه بقاي خود را بالا ببرد.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-||نويسنده| دوروتي كرنشو ||تجارت روابط عمومي رونق دارد. يكي از دلايل آن اين است كه روابط عمومي نسبت به گذشته مهم تر و با ارزش تر شده است.

دلايل چرايي آن در زير آمده است:

۱.اعتبار هميشه مهم است


بر اساس گزارش سيزن، ۵۹ درصد از مصرف كنندگان ايالات متحده به محتواي خبري مشكوك هستند. در سيستم‌ عامل هاي رسانه هاي اجتماعي، شك و ترديد بيشتر از چيزي است كه بايد باشد.

اين بدان معناست كه اعتبار رسانه ها و ساير منابع اطلاعاتي نسبت به گذشته مهم تر شده است. روزنامه نگاري به مردم اهميت مي دهد و مردم به سمت كانال هاي رسانه اي كه به آن ها اعتماد دارند حركت مي كنند.

۲. محتواي هميشه سبز هميشه با ارزش است


هر كسي كه يك برنامه روابط عمومي را مديريت كرده است، اهميت محتواي با كيفيت و “هميشه سبز" را درك مي كند، مي تواند سال ها باقي بماند و رتبه بقاي خود را بالا ببرد.

۳. روابط عمومي تاثير مي گذارد


روش هاي معمولي روابط عمومي به تغيير درك و رفتار عمومي كمك مي كنند. مهارت هاي روابط عمومي كه روزگاري منحصرا در روابط رسانه اي تعريف مي شد، اكنون به حوزه هاي مهم ديگر مانند مديريت جامعه، روابط تاثير گذار و بازاريابي محتوا تسري پيدا كرده است.


4. روابط عمومي قابل مقايسه تر از هميشه است


امروزه به لطف تلاش هماهنگ رسانه ها و ابزارهاي ديجيتالي، نتايج حاصل از يك برنامه روابط عمومي قابل اندازه گيري تر از هميشه است.

5. حسن نيت با ارزش است


چه چيزي بيشتر از شهرت يك برند (يا شخصي) با ارزش است؟ پس صداقت و حسن نيت را به برنامه هاي ارتباطي خود تزريق كنيد

منبع: www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)