درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40445صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 20 مهر 1398 - 00:15
سوءاستفاده توییتر از ایمیل و شماره های کاربران برای مقاصد تبلیغاتی
توییتر به سوءاستفاده از شماره های همراه و آدرس های ایمیل کاربران در تبلیغات هدفمند اقرار کرد. کاربران این اطلاعات را به منظور راه اندازی ورود دومرحله ای وارد می کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| توییتر به سوءاستفاده از شماره های همراه و آدرس های ایمیل کاربران در تبلیغات هدفمند اقرار کرد. کاربران این اطلاعات را به منظور راه اندازی ورود دومرحله ای وارد می کردند.

به گزارش زومیت در افشاگری جنجالی، توئیتر، غول شبکه های اجتماعی، به سوءاستفاده از اطلاعات کاربران برای مقاصد تبلیغاتی اشاره کرده است. طبق گفته این شرکت، هنوز معلوم نیست چند کاربر تحت تأثیر قرار گرفته اند. توییتر با بررسی فهرست های مارکتینگ و مقایسه آن با فهرست مارکتینگ خود، متوجه یکسان بودن این فهرست ها با اطلاعات کاربران توییتر شده است که ورود دومرحله ای را راه اندازی کرده اند.

ورود دومرحله ای قابلیت امنیتی مهمی است که کار هکرها برای دسترسی به حساب های کاربری را دشوار می کند. با اینکه برخی از افراد از تلفن های خود برای دریافت کدها استفاده می کنند، این روش هم مدت مدیدی است که آسیب پذیر شده و مهاجمان با رصد تلفن ها و حملات جابه جایی سیم کارت می توانند آن را دور بزنند. کاربران باید به جای این روش ها از ورود دومرحله ای توییتر استفاده کنند.

با این اتفاق، توییتر نیز به جرگه فیس بوک پیوسته است. سال گذشته، سوءاستفاده فیس بوک از اطلاعات کاربران مانند شماره همراه و آدرس ایمیل برای مقاصد تبلیغاتی افشا شد. کمیسیون تجارت فدرال این غول شبکه های اجتماعی را 5 میلیارد دلار جریمه کرده و این شرکت از دریافت شماره های همراه کاربران برای مقاصد تبلیغاتی محروم شده است.

توییتر اعلام کرده است این اتفاق به دلیل اشتباه و کوتاهی رخ داده و به خاطر آن عذرخواهی کرده است. این مورد آخرین مورد از سلسله مسائل امنیتی رخ داده در توییتر در سال اخیر است. سال گذشته، این شرکت به ذخیره رمزهای عبور کاربران به صورت متن خام اعتراف و در ماه مه، فاش شدن اطلاعات کاربران را نیز تأیید کرد. ناگفته نماند در ماه اوت نیز حساب کاربری بنیان گذار و مدیرعامل اجرایی توییتر، جک دورسی، هک شد.

باید منتظر واکنش ها در برابر این موضوع بمانیم و شاهد آن باشیم که آیا توییتر نیز به سرنوشت فیس بوک دچار خواهد شد یا خیر. در صورت اثبات تعمدی بودن این موضوع، جریمه بسیار سنگینی در انتظار این شرکت خواهد بود.

آیا سوءاستفاده تبلیغاتی از اطلاعات شخصی تان موجب نگرانی شما خواهد شد؟ آیا استفاده از این شبکه اجتماعی را کنار خواهید گذاشت؟ دیدگاه های خود را با ما و سایر کاربران زومیت در میان بگذارید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد