درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:41   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40443صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 19 مهر 1398 - 23:44
بیانیه کامل ایپرا: تعریف جدیدی از روابط عمومی
در چند دهه گذشته ایپرا تشخیص داده است که ما در دنیایی پویا زندگی می کنیم. متخصصان و دانشگاهیان دهه هاست که روابط عمومی را تعریف می کنند. سمینارها به آن اختصاص داده شده است. ایپرا همانطور که امروز می بینیم تعریف ما را ارایه می دهد. همه از این بازخورد استقبال می کنند و اگر ایپرا بر اساس چنین بازخوردهایی تغییراتی را در این تعریف ایجاد کند، به این دلیل است که ما به برقراری ارتباط و ایجاد روابط معتقد هستیم.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ایپرا برای زمان هایی که در آن زندگی می کنیم تعریف جدیدی از روابط عمومی ارائه داده است.

 

در این تعریف آمده است:

"روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها بر اساس ارسال اطلاعات از طریق روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد."


این تعریف جدید چگونه انجام شده است؟

اول با توجه به ماهیت ارتباطات امروز، جایی که مختصر بودن کلید است، این یک تعریف کوتاه ۳۰ کلمه ای است.


دوم اینکه در صدد است تا چیستی، چرایی و چگونگی روابط عمومی را توضیح دهد. روابط عمومی چیست؟ چرا این کار را انجام می دهیم؟ و چگونه این کار را انجام دهیم؟


چیستی... روابط عمومی یک روش مدیریت تصمیم گیری است.
چرایی... وظیفه ایجاد منافع و روابط بین سازمان ها و مخاطبان آنهاست.
چگونه .. بر اساس ارسال اطلاعات


سرانجام آگاهی از میراث ایپرا بر اساس آیین نامه رفتار ما و دنیایی که امروز غرق در اخبار جعلی است، می خواهد چیز بیشتری بگوید. اینگونه است که اعضای ایپرا روابط عمومی را انجام می دهند و چگونه فکر می کنیم دنیا باید روابط عمومی را انجام دهد. این روابط عمومی مبتنی بر اعتماد و اخلاق است.


ایپرا از طریق روشهای ارتباطی معتبر و اخلاقی، روابط عمومی را انجام می دهد.


آیا این حرف آخر است؟

این تعریف توسط هیئت ایپرا در جلسه خود در ایروان، ارمنستان در سپتامبر ۲۰۱۹ تصویب شده است. این نتیجه چندین ماه بحث توسط اعضای ایپرا بعد از دیدن تعریفی نسبتاً طولانی از روابط عمومی است که ادعا می شود منشأ آن انجمن بین المللی روابط عمومی است که به دهه های پیش باز می گردد.

 

در چند دهه گذشته ایپرا تشخیص داده است که ما در دنیایی پویا زندگی می کنیم. متخصصان و دانشگاهیان دهه هاست که روابط عمومی را تعریف می کنند. سمینارها به آن اختصاص داده شده است. ایپرا همانطور که امروز می بینیم تعریف ما را ارایه می دهد. همه از این بازخورد استقبال می کنند و اگر ایپرا بر اساس چنین بازخوردهایی تغییراتی را در این تعریف ایجاد کند، به این دلیل است که ما به برقراری ارتباط و ایجاد روابط معتقد هستیم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد