درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 18:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40441صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 4 اردیبهشت 1400 - 07:28
5 روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی جذاب و تاثیرگذار برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| مت هرمانین || متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی جذاب و تاثیرگذار برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست.

 

در اینجا چند روش برای ایجاد سر و صدا وجود دارد تا صدای شما شنیده شود:

1- از زبان قوی استفاده کنید


پیام رسانی خوب مبتنی بر درک عمیق مخاطبان اصلی و تأثیرگذار و بررسی کامل تاریخچه شرکت و گزاره ارزش آن است. برای معنادار بودن، پیام های شرکت باید فراتر از اصطلاحات مخصوص هر صنف باشند. آنها را به زبان مرتبط ترجمه کنید که فنی و یا لیستی از کلمات کلیدی شرکت نباشند. از مثالها استفاده کنید به دنبال قیاس و تأکید بر مزایا و نه تنها ویژگی ها باشید.

2- مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید


نظرات مخالفان و منتقدان می توانند به شما کمک کنند تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید. یک نظر متفاوت درباره روند کسب و کار می تواند به خلق و تمایز یک رهبر حرفه ای کمک کند.


3- با خبرنگاران برتر ارتباط برقرار کنید


برپایی جلسات حضوری در وقت ناهار یا هنگام خوردن قهوه باعث می شود شما به صورت حضوری فرصت فروش داستان خود را بدست آورید.

 

متخصصان روابط عمومی باید به طور دائم درباره روزنامه نگاران بررسی و ببینند چه داستانهایی را برنامه ریزی کنند و به تولید چه گزارش هایی بپردازند. خلاصه این که به خبرنگار کمک کنید تا به شما کمک کند.

4- یک موضوع ترغیب کننده و سرگرم کننده برای خبرنگاران داشته باشید


این موضوعی واضح است، اما کوتاه کردن آن آسان است. هنر نوشتن متن ترغیبی یک چیز است، اما ترغیب کردن روزنامه نگار با نوشته خود موضوع متفاوتی است.

 

پس از جلب توجه روزنامه نگار با موضوعی جذاب، بهتر است داستانی را آماده کنید که قابل درک، مستقیم و آسان باشد. اگر نوشته ترغیبی شما خیلی از موضوع دور شود، ممکن است حتی خواندن آن را تمام نکنند و آن را با دیدن صدها مطلب جالب دیگر در همان روز به کناری بگذارند.

5- بصری باشید


تصاویر راهی عالی برای تأثیرگذاری است. نه تنها توجه آنها را جلب می کند بلکه تصاویر مناسب برای بینندگان جذاب تر خواهد بود. وقتی اطلاعات را می شنویم، احتمالاً تنها ۱۰ درصد آن را سه روز بعد به یاد خواهیم آورد. در مقابل، ما ۶۵ درصد از اطلاعات را در صورت ارایه با یک تصویر حفظ خواهیم کرد.

 

با بهره گیری از اینفوگرافیک، تصاویر ثابت و فیلم بسیار جذاب تر خواهد بود و در صورت داشتن تصاویر قوی، کار یک روزنامه نگار را آسان تر می کنید. همراهی گزارش های داده با گرافیک نیز می تواند یک داستان بزرگ را فراهم کند.


منبع: https://www.publicrelationstoday.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد