درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40441صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 4 اردیبهشت 1400 - 08:04
5 روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی جذاب و تاثیرگذار برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| مت هرمانین || متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی جذاب و تاثیرگذار برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست.

 

در اینجا چند روش برای ایجاد سر و صدا وجود دارد تا صدای شما شنیده شود:

1- از زبان قوی استفاده کنید


پیام رسانی خوب مبتنی بر درک عمیق مخاطبان اصلی و تأثیرگذار و بررسی کامل تاریخچه شرکت و گزاره ارزش آن است. برای معنادار بودن، پیام های شرکت باید فراتر از اصطلاحات مخصوص هر صنف باشند. آنها را به زبان مرتبط ترجمه کنید که فنی و یا لیستی از کلمات کلیدی شرکت نباشند. از مثالها استفاده کنید به دنبال قیاس و تأکید بر مزایا و نه تنها ویژگی ها باشید.

2- مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید


نظرات مخالفان و منتقدان می توانند به شما کمک کنند تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید. یک نظر متفاوت درباره روند کسب و کار می تواند به خلق و تمایز یک رهبر حرفه ای کمک کند.


3- با خبرنگاران برتر ارتباط برقرار کنید


برپایی جلسات حضوری در وقت ناهار یا هنگام خوردن قهوه باعث می شود شما به صورت حضوری فرصت فروش داستان خود را بدست آورید.

 

متخصصان روابط عمومی باید به طور دائم درباره روزنامه نگاران بررسی و ببینند چه داستانهایی را برنامه ریزی کنند و به تولید چه گزارش هایی بپردازند. خلاصه این که به خبرنگار کمک کنید تا به شما کمک کند.

4- یک موضوع ترغیب کننده و سرگرم کننده برای خبرنگاران داشته باشید


این موضوعی واضح است، اما کوتاه کردن آن آسان است. هنر نوشتن متن ترغیبی یک چیز است، اما ترغیب کردن روزنامه نگار با نوشته خود موضوع متفاوتی است.

 

پس از جلب توجه روزنامه نگار با موضوعی جذاب، بهتر است داستانی را آماده کنید که قابل درک، مستقیم و آسان باشد. اگر نوشته ترغیبی شما خیلی از موضوع دور شود، ممکن است حتی خواندن آن را تمام نکنند و آن را با دیدن صدها مطلب جالب دیگر در همان روز به کناری بگذارند.

5- بصری باشید


تصاویر راهی عالی برای تأثیرگذاری است. نه تنها توجه آنها را جلب می کند بلکه تصاویر مناسب برای بینندگان جذاب تر خواهد بود. وقتی اطلاعات را می شنویم، احتمالاً تنها ۱۰ درصد آن را سه روز بعد به یاد خواهیم آورد. در مقابل، ما ۶۵ درصد از اطلاعات را در صورت ارایه با یک تصویر حفظ خواهیم کرد.

 

با بهره گیری از اینفوگرافیک، تصاویر ثابت و فیلم بسیار جذاب تر خواهد بود و در صورت داشتن تصاویر قوی، کار یک روزنامه نگار را آسان تر می کنید. همراهی گزارش های داده با گرافیک نیز می تواند یک داستان بزرگ را فراهم کند.


منبع: https://www.publicrelationstoday.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد