درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:05   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40404صفحه نخست » سه شنبه، 16 مهر 1398 - 13:42
مدیرکل دفتر روابط عمومی وزارت نیرو: دومین جشنواره نیرو و رسانه برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از برگزاری دومین جشنواره نیرو و رسانه در نیمه نخست اسفندماه امسال خبرداد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از برگزاری دومین جشنواره نیرو و رسانه در نیمه نخست اسفندماه امسال خبرداد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، صدیقه ببران، گفت:‌ دومین جشنواره نیرو و رسانه با شعار محوری "سازگاری با تغییر اقلیم" برگزار می‌شود.
 
 وی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری با این پدیده با محوریت تاثیر آن بر صنعت آب و برق را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره دانست و اظهارداشت: بررسی تحولات سرزمینی الگو‌های رفتاری، اجتماعی و تغییرات تکنولوژیک در صنعت آب و برق و همچنین جلب مشارکت رسانه و شبکه‌های اجتماعی در برنامه‌های سازگاری با تغییر اقلیم از دیگر اهدافی است که در دومین جشنواره نیرو و رسانه درصدد دست‌یابی به آن هستیم.
 
 مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو گفت: برای این دوره از جشنواره محور‌هایی از قبیل: "تجربیات موفق مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و برق"، "تجربیات موفق سازگاری با کم آبی در حوزه‌های کشاورزی"، "توانمندی‌های بخش‌های غیردولتی و دولتی در حوزه‌های آب و برق"، "مهاجرت‌های ناشی از تغییر اقلیم و پایداری سکونتگاه‌ها در این شرایط" و همچنین "آمایش سرزمین و سازگاری با تغییر اقلیم" در نظر گرفته شده است.
 
 ببران افزود: "تغییر الگوی زندگی و مصرف شهری و روستایی در شرایط تغییر اقلیم"، "مدیریت تامین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تغییر اقلیم"، "اهمیت استفاده از آب خاکستری و مصرف مجدد پساب در سازگاری با تغییر اقلیم"، "تاثیر تغییر اقلیم، فقر و نابرابری، چالش‌های اجتماعی – اقتصادی در توسعه پایدار و تاب‌آوری جامعه"، "کاهش مخاطرات تغییرات اقلیم در ایران و کاهش تنش‌های ناشی از ازدیاد جمعیت"، "پایدارسازی منابع آب و انرژی و مدیریت ریسک در شرایط اقلیم" و همچنین "وقوع سیلاب‌های بزرگ، گرمایش زمین و تغییرات جمعیتی و اجتماعی در اثر تغییر اقلیم" از دیگر محور‌های دومین جشنواره نیرو و رسانه است.
 
 مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو تاکید کرد: همچنین برای این دوره از جشنواره نیرو و رسانه، رشته‌هایی از قبیل: تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک، صفحه آرایی و موشن گرافی در نظر گرفته شده است.
 
 ببران، زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را یکم تا ۳۰ مهرماه امسال دانست و افزود: بازه زمانی انتشار آثار بایستی از اول فروردین‌ماه تا ۳۱ شهریور سال ۹۸ در یکی از رسانه‌های رسمی، مکتوب، و دیداری و شنیداری باشد که علاقه‌مندان به منظور شرکت در این دوره از جشنواره نیرو و رسانه می‌توانند به وب سایت این جشنواره به نشانی www.pr.moe.gov.ir مراجعه کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد