درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40372صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 12 مهر 1398 - 02:32
فیسبوک موظف است پست‌های توهین‌‌آمیز را حذف کند
دادگاه اتحادیه اروپا فیسبوک را موظف کرد اظهارنظرهای توهین‌آمیز را حذف کند. بنا بر مقررات اتحادیه اروپا ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مسئول محتوایی که کاربران منتشر می‌کنند نیستند، مگراز غیرقانونی بودن آنها مطلع شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دادگاه اتحادیه اروپا فیسبوک را موظف کرد اظهارنظرهای توهین‌آمیز را حذف کند. بنا بر مقررات اتحادیه اروپا ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مسئول محتوایی که کاربران منتشر می‌کنند نیستند، مگراز غیرقانونی بودن آنها مطلع شوند.
 
 به گزارش شارا به نقل از وله، دادگاه اتحادیه اروپا قوانین خود را برای ارائه دهندگان خدمات اینترنتی، از جمله فیسبوک سخت‌تر کرد. بر اساس مقررات اتحادیه اروپا ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مسئولیتی در قبال آنچه کاربران منتشر می‌کنند ندارند، مگر نسبت به محتوای غیرقانونی پست منتشر شده، مطلع شوند. همین قوانین می‌گویند ارائه دهندگان خدمات اینترنتی در مجموع نیز مسئولیتی برای نظارت بر محتوای اطلاعات ذخیره شده ندارند و موظف به جستجوی آنها نیستند.
 
 اکنون دادگاه اتحادیه اروپا قانونی را به تصویب گذرانده است که بر اساس آن اگر دادگاه محتوای یک پست اینترنتی را غیرقانونی تشخیص دهد، می‌تواند ارائه دهنده را مجبور کند آن را حذف کند یا اساسا مانع از انتشار آن شود. دادستان‌های دادگاه اتحادیه اروپا می‌گویند این قانون در تضاد با قوانین ملی کشورهای عضو قرار ندارد. بر اساس قوانین بین‌المللی و در مواردی ویژه حتی می‌توان در سطح جهانی خواستار حذف یک محتوای غیرقانونی در فیس‌بوک شد.
 
 دادگاه اتحادیه اروپا محدودیت‌هایی نیز برای حذف یا قفل کردن پست‌های کاربران وضع کرده است. ارائه دهندگان خدمات اینترنتی تنها زمانی می‌توانند محتوایی را جستجو و قفل کنند که برای این کار امکانات تکنیکی و برنامه جستجوگر پیشرفته‌ای داشته باشند که قادر به تشخیص محتوای غیرقانونی باشد.
 
 علت تصمیم دادگاه اتحادیه اروپا پست‌های توهین‌آمیزی است که در شبکه‌های اجتماعی از جمله در فیسبوک منتشر می‌شوند. ماجرا ابتدا از توهین‌های متعدد به یک سیاستمدار پیشین حزب سبزهای اتریش به نام اوا گلاویشنیگ پیتسگ در فیس‌بوک شروع شد، از جمله خطاب کردن او با عنوان یک «خائن کثیف». او با حکم دادگاه عالی اتریش از فیس‌بوک نه تنها خواست که این پست را حذف کند، بلکه هر محتوای توهین‌آمیز دیگری از این دست را نیز بردارد.
 
 دادگاه عالی اتریش هم‌چنین از دادگاه اتحادیه اروپا خواست که بررسی کند که آیا این حکم با قوانین جاری در قبال پست‌های الکترونیکی مطابقت دارد یا نه. نتیجه این روند مقررات جدیدی است که فیس‌بوک را موظف به برداشتن محتوای توهین‌آمیز می‌کند.
 
 خانم پیتسگ حکم دادگاه اتحادیه اروپا را یک پیروزی تاریخی برای حفظ وجهه افراد در برابر غول اینترنتی فیس‌بوک دانسته و گفته است که این قانون حمایتی جدی از تمام کسانی است که در شبکه‌های اجتماعی مورد توهین قرار می‌گیرند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد