درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4036صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 20 تیر 1392 - 16:22
نقش روابط عمومی در صنعت بیمه مورد بررسی قرار گرفت
 عضو هیئت مدیره  ومدیر عامل انجمن روابط عمومی گیلان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، در این باره گفت: صنعت بیمه که مورد استفاده بسیاری از اقشار جامعه قرار می گیرد از زوایای مختلف می تواند برای مردم شناسانده شود و روابط عمومی های بخش های دولتی و غیر دولتی می توانند با استفاده از ابزارهای ارتباطی که در اختیار دارند بخوبی این نقش را ایفا نمایند.
  

شارا- در جلسه هیئت مدیره انجمن روابط عمومی گیلان با نماینده بیمه کارآفرین در استان، نقش روابط عمومی ها در صنعت بیمه مورد بررسی قرار گرفت.
 به گزارش شارا به نقل از دبیرخانه انجمن روابط عمومی گیلان، هیئت مدیره این انجمن که هر هفته چهارشنبه ها تشکیل جلسه می دهد این هفته چهارشنبه که مقارن با اول ماه مبارک رمضان شد، با موضوع نقش روابط عمومی در صنعت بیمه با نماینده بیمه کارآفرین در استان تشکیل جلسه داد.
  عضو هیئت مدیره  ومدیر عامل انجمن روابط عمومی گیلان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، در این باره گفت: صنعت بیمه که مورد استفاده بسیاری از اقشار جامعه قرار می گیرد از زوایای مختلف می تواند برای مردم شناسانده شود و روابط عمومی های بخش های دولتی و غیر دولتی می توانند با استفاده از ابزارهای ارتباطی که در اختیار دارند بخوبی این نقش را ایفا نمایند.
 سید رضا علوی افزود: تعامل متقابل صنعت بیمه و روابط عمومی ها می توانند در برون رفت بسیاری از نگاه های انتقادی اذهان عمومی نسبت به خدمات شرکت های بیمه، کمک های شایانی را داشته باشد.
 وی با توجه به رقابت بین شرکت های فعال بیمه در گیلان اظهار داشت: شناخت مردم از انواع خدمات بیمه می تواند در ترغیب آنها به سمت بیمه تاثیر گذار باشد و شرکت های بیمه نیز می توانند با برقراری ارتباط با مسئولین روابط عمومی های دستگاههای دولتی و شرکت های خصوصی به تناسب نیاز مشتریان هر دستگاه و یا شرکت های خصوصی، خدمات خود را ارائه نمایند.
 علوی اظهار امیدواری کرد که انجمن روابط عمومی گیلان، آمادگی دارد با برگزاری همایش ها و یا دوره های آموزشی نقش روابط عمومی در اصناف مختلف از جمله صنعت بیمه را در استان بیش از پیش پررنگ تر نماید که این امر مستلزم آگاهی اصناف از نقش روابط عمومی های دستگاه های دولتی و غیردولتی می باشد.
 در این جلسه حاج آقا نبی زاده عضو هیئت مدیره و نائب رئیس انجمن روابط عمومی گیلان نیز به نقش آموزش در شناخت متقابل روابط عمومی و بیمه ها تاکید کرد.
 معصومه نیک کار عضو دیگر هیئت مدیره انجمن روابط عمومی گیلان نیز در این جلسه از نقش روابط عمومی ها در معرفی شرکت های بیمه با استفاده از ابزارهای الکترونیکی و رسانه های مکتوب یاد کرد.
 در ادامه جلسه فاطمه قدیمی حرفه عضو هیئت مدیره و مدیر کمیته علمی انجمن روابط عمومی گیلان، روابط عمومی و بازاریابی را مکمل همدیگر دانست و گفت: بازاریابی و روابط عمومی در کنار هم می توانند زمینه معرفی یک برند از جمله بیمه را در اذهان عمومی برجسته کند و شرکت های فعال بیمه در گیلان می توانند با اخذ استراتژی راهبردی از انجمن روابط عمومی گیلان نقش بیمه ها را در شرایط بحران به مردم معرفی نمایند.
 وی اظهار داشت: روابط عمومی بحران به عنوان  یک دوره آموزشی می تواند توسط انجمن روابط عمومی گیلان و با دعوت از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی های استان در یک همایش یک روزه برگزار شود.
 نماینده بیمه کارآفرین در گیلان نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور در جمع روابط عمومی ها به معرفی بیمه کارآفرین اشاره کرد و گفت: این شرکت از سال 1381 فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است و حدود 15 ماه هم در گیلان  شعبه سرپرستی مستقر کرده است.
 شاهرخ یوسفی که سرپرستی بازاریابی و فروش بیمه کار آفرین در گیلان را نیز بر عهده دارد افزود: صدور بیمه نامه های مختلف از جمله بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری توسط شرکت بیمه کارآفرین در گیلان فرصت مناسبی برای مردم گیلان است که می تواند بسیاری از دغدغه های مالی خانوارها را برطرف نماید.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد