شارا- در جلسه هیئت مدیره انجمن روابط عمومی گیلان با نماینده بیمه کارآفرین در استان، نقش روابط عمومی ها در صنعت بیمه مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش شارا به نقل از دبیرخانه انجمن روابط عمومی گیلان، هیئت مدیره این انجمن که هر هفته چهارشنبه ها تشکیل جلسه می دهد این هفته چهارشنبه که مقارن با اول ماه مبارک رمضان شد، با موضوع نقش روابط عمومی در صنعت بیمه با نماینده بیمه کارآفرین در استان تشکیل جلسه داد.
عضو هیئت مدیره ومدیر عامل انجمن روابط عمومی گیلان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، در این باره گفت: صنعت بیمه که مورد استفاده بسیاری از اقشار جامعه قرار می گیرد از زوایای مختلف می تواند برای مردم شناسانده شود و روابط عمومی های بخش های دولتی و غیر دولتی می توانند با استفاده از ابزارهای ارتباطی که در اختیار دارند بخوبی این نقش را ایفا نمایند.
سید رضا علوی افزود: تعامل متقابل صنعت بیمه و روابط عمومی ها می توانند در برون رفت بسیاری از نگاه های انتقادی اذهان عمومی نسبت به خدمات شرکت های بیمه، کمک های شایانی را داشته باشد.
وی با توجه به رقابت بین شرکت های فعال بیمه در گیلان اظهار داشت: شناخت مردم از انواع خدمات بیمه می تواند در ترغیب آنها به سمت بیمه تاثیر گذار باشد و شرکت های بیمه نیز می توانند با برقراری ارتباط با مسئولین روابط عمومی های دستگاههای دولتی و شرکت های خصوصی به تناسب نیاز مشتریان هر دستگاه و یا شرکت های خصوصی، خدمات خود را ارائه نمایند.
علوی اظهار امیدواری کرد که انجمن روابط عمومی گیلان، آمادگی دارد با برگزاری همایش ها و یا دوره های آموزشی نقش روابط عمومی در اصناف مختلف از جمله صنعت بیمه را در استان بیش از پیش پررنگ تر نماید که این امر مستلزم آگاهی اصناف از نقش روابط عمومی های دستگاه های دولتی و غیردولتی می باشد.
در این جلسه حاج آقا نبی زاده عضو هیئت مدیره و نائب رئیس انجمن روابط عمومی گیلان نیز به نقش آموزش در شناخت متقابل روابط عمومی و بیمه ها تاکید کرد.
معصومه نیک کار عضو دیگر هیئت مدیره انجمن روابط عمومی گیلان نیز در این جلسه از نقش روابط عمومی ها در معرفی شرکت های بیمه با استفاده از ابزارهای الکترونیکی و رسانه های مکتوب یاد کرد.
در ادامه جلسه فاطمه قدیمی حرفه عضو هیئت مدیره و مدیر کمیته علمی انجمن روابط عمومی گیلان، روابط عمومی و بازاریابی را مکمل همدیگر دانست و گفت: بازاریابی و روابط عمومی در کنار هم می توانند زمینه معرفی یک برند از جمله بیمه را در اذهان عمومی برجسته کند و شرکت های فعال بیمه در گیلان می توانند با اخذ استراتژی راهبردی از انجمن روابط عمومی گیلان نقش بیمه ها را در شرایط بحران به مردم معرفی نمایند.
وی اظهار داشت: روابط عمومی بحران به عنوان یک دوره آموزشی می تواند توسط انجمن روابط عمومی گیلان و با دعوت از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی های استان در یک همایش یک روزه برگزار شود.
نماینده بیمه کارآفرین در گیلان نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور در جمع روابط عمومی ها به معرفی بیمه کارآفرین اشاره کرد و گفت: این شرکت از سال 1381 فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است و حدود 15 ماه هم در گیلان شعبه سرپرستی مستقر کرده است.
شاهرخ یوسفی که سرپرستی بازاریابی و فروش بیمه کار آفرین در گیلان را نیز بر عهده دارد افزود: صدور بیمه نامه های مختلف از جمله بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری توسط شرکت بیمه کارآفرین در گیلان فرصت مناسبی برای مردم گیلان است که می تواند بسیاری از دغدغه های مالی خانوارها را برطرف نماید.
|