درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40359صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 14 مهر 1398 - 07:29
بررسی کتاب: روابط عمومی و نیروی دریایی ایالات متحده
وقتی نیروی دریایی به عموم مردم رسید - پروفسور وادل (دانشگاه نیروی هوایی)، نخستین تلاشهای نیروی دریایی را برای تهیه یک برنامه روابط عمومی عادی با استناد به نقل از Rear-Adm، بازگو کرد. ویلیام ا. مافت بیان می کند که "تبلیغ" از نظر افسران نیروی دریایی کاری بیهوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مترجم|مریم میرعبدالحق|| پروفسور وادل (دانشگاه نیروی هوایی)، نخستین تلاشهای نیروی دریایی را برای تهیه یک برنامه روابط عمومی عادی با استناد به نقل از Rear-Adm، بازگو کرد. ویلیام ا. مافت بیان می کند که "تبلیغ" از نظر افسران نیروی دریایی کاری بیهوده است.


وادل سپس چگونگی به کارگیری خدمات برای فراگیری دستیابی به جامعه عمومی در جنگ جهانی اول را بررسی می کند، در زمانی که تلاش می شد تا افراد بیشتری استخدام شوند، افرادی که در بعضی مواقع ناآزموده بودند.


بعد از آن به دوران پس از جنگ که این موضوع کمرنگ شده بود، مقدار اسلحه کاهش یافته بود و علاقه مندان به نیروی هوایی میچلی افزایش یافته بودند، اشاره می کند. در آن زمان نیروی دریایی به طور فزاینده ای به استفاده از تبلیغات برای حفظ موجودیت و نیروی هوایی خود پرداخت، در حالی که در همان زمان تلاش می شد تا تصویر آنها خدشه دار شود.


وادل نشان داد که چگونه نیروی دریایی حرکات و مانورهای ناوگان را آموخته است. حتی نیروی هوایی به خبرنگاران اجازه می داد که در داخل کشتی باشند تا این آموزش ها را حتی در هنگام برقراری تماس با بندر که به خوبی تبلیغ شده است، به مردم‌ نشان دهند. به طور مثال، فعالیت های هوایی دریایی، اعم از هواپیماها، ناوها و بالون ها که تورهای بسیاری را در داخل کشور برگزار می کردند.


نیروی دریایی از ارزش تصاویر متحرک آگاه شد و شروع به تولید فیلم هایی در مورد خدمات دوستانه خود کرد. این تلاش به این واقعیت کمک کرد فرانک اسپیگ ویید خلبان سابق نیروی دریایی به یک فیلمنامه نگار موفق تبدیل شد. شاید بهترین تلاش وی غواصان جهنم ۱۹۳۰ بود که حمل و نقل هوایی را در یک قاب با نام ناوگان "تمام ارتش" ارتقاء داد.

 

وادل خاطرنشان کرد که تمام نگرانی های نیروی دریایی درباره امنیت به کار گرفته شده است، به طوری که فیلم Hell Diver و فیلم های دیگر سانسور شدند تا مطمئن شوند که هیچ تصویری از تجهیزات حساس در آنها درج نشده است.


وادل همچنین خاطرنشان می کند که نگرانی نیروی دریایی آمریکا از به تصویر کشیدن چهره خود باعث می شود که او گاهی اوقات گمراه کننده شود، همانطور که در سال ۱۹۳۴ وقتی عصبانیت دریاسالارها از نقاشی پائول کادموس The Fleet's In، باعث شد تا ملوانان را از شهر خارج کنند، احتمالاً تصویر نیروی دریایی را بیشتر از آنکه نشان دهد، تخریب کرد.


تجارت نیروی دریایی سهم برجسته ای در تاریخ نیروی دریایی بین جنگهاست.

 

منبع: https://www.strategypage.com
خبرگزاری دانشگاه اوکلاهما ۲۰۱۹

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد