درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:52   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40359صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 14 مهر 1398 - 08:05
بررسی کتاب: روابط عمومی و نیروی دریایی ایالات متحده
وقتی نیروی دریایی به عموم مردم رسید - پروفسور وادل (دانشگاه نیروی هوایی)، نخستین تلاشهای نیروی دریایی را برای تهیه یک برنامه روابط عمومی عادی با استناد به نقل از Rear-Adm، بازگو کرد. ویلیام ا. مافت بیان می کند که "تبلیغ" از نظر افسران نیروی دریایی کاری بیهوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مترجم|مریم میرعبدالحق|| پروفسور وادل (دانشگاه نیروی هوایی)، نخستین تلاشهای نیروی دریایی را برای تهیه یک برنامه روابط عمومی عادی با استناد به نقل از Rear-Adm، بازگو کرد. ویلیام ا. مافت بیان می کند که "تبلیغ" از نظر افسران نیروی دریایی کاری بیهوده است.


وادل سپس چگونگی به کارگیری خدمات برای فراگیری دستیابی به جامعه عمومی در جنگ جهانی اول را بررسی می کند، در زمانی که تلاش می شد تا افراد بیشتری استخدام شوند، افرادی که در بعضی مواقع ناآزموده بودند.


بعد از آن به دوران پس از جنگ که این موضوع کمرنگ شده بود، مقدار اسلحه کاهش یافته بود و علاقه مندان به نیروی هوایی میچلی افزایش یافته بودند، اشاره می کند. در آن زمان نیروی دریایی به طور فزاینده ای به استفاده از تبلیغات برای حفظ موجودیت و نیروی هوایی خود پرداخت، در حالی که در همان زمان تلاش می شد تا تصویر آنها خدشه دار شود.


وادل نشان داد که چگونه نیروی دریایی حرکات و مانورهای ناوگان را آموخته است. حتی نیروی هوایی به خبرنگاران اجازه می داد که در داخل کشتی باشند تا این آموزش ها را حتی در هنگام برقراری تماس با بندر که به خوبی تبلیغ شده است، به مردم‌ نشان دهند. به طور مثال، فعالیت های هوایی دریایی، اعم از هواپیماها، ناوها و بالون ها که تورهای بسیاری را در داخل کشور برگزار می کردند.


نیروی دریایی از ارزش تصاویر متحرک آگاه شد و شروع به تولید فیلم هایی در مورد خدمات دوستانه خود کرد. این تلاش به این واقعیت کمک کرد فرانک اسپیگ ویید خلبان سابق نیروی دریایی به یک فیلمنامه نگار موفق تبدیل شد. شاید بهترین تلاش وی غواصان جهنم ۱۹۳۰ بود که حمل و نقل هوایی را در یک قاب با نام ناوگان "تمام ارتش" ارتقاء داد.

 

وادل خاطرنشان کرد که تمام نگرانی های نیروی دریایی درباره امنیت به کار گرفته شده است، به طوری که فیلم Hell Diver و فیلم های دیگر سانسور شدند تا مطمئن شوند که هیچ تصویری از تجهیزات حساس در آنها درج نشده است.


وادل همچنین خاطرنشان می کند که نگرانی نیروی دریایی آمریکا از به تصویر کشیدن چهره خود باعث می شود که او گاهی اوقات گمراه کننده شود، همانطور که در سال ۱۹۳۴ وقتی عصبانیت دریاسالارها از نقاشی پائول کادموس The Fleet's In، باعث شد تا ملوانان را از شهر خارج کنند، احتمالاً تصویر نیروی دریایی را بیشتر از آنکه نشان دهد، تخریب کرد.


تجارت نیروی دریایی سهم برجسته ای در تاریخ نیروی دریایی بین جنگهاست.

 

منبع: https://www.strategypage.com
خبرگزاری دانشگاه اوکلاهما ۲۰۱۹

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد