درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40298صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 5 مهر 1398 - 20:52
دو نحوه روبرو شدن با استرس‌
تحقیقات رفتارشناسانه می گوید سختی ها و استرس ها را می شود مثبت ارزیابی کرد. پس برای اغلب ما انسانها امکان دارد که هم نگذاریم استرس‌ها ما را زمین گیر کنند هم انها را برای وجودمان مفید بیابیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کافی است نگاهی گذرا به همه اتفاقاتی که می دانیم باعث استرس ما می شد بیفکنیم می بتوانیم بفهمیم که ذهن و شخصیت ما معمولا چه واکنشی نسبت به آنها نشان می داد.

مشکلات و بدشانسی ها و اشتباهات زندگی، برای بعضی‌ها، وسیله ایی برای رشد و مقاوم شدن و افزایش تجربه می گردد ولی برای بعضی افراد، استرس های زندگی باعث صدمه به سلامت و تعادل روحی شان می شود.

ذهنیت مثبت در مقابل استرس ها دچار یک شعف و خرسندی می شود و بعد از مواجهه با استرس‌ها، از آن به عنوان یک درجه و نشانه غرورآفرین بر روی شانه یاد می کند.

ذهنیتی که رابطه منفی با استرس‌ها دارد در حین رویاوریی با اتفاقات ناخوشایند و ناخواسته ، آن را مثل لکه ایی سیاه بر روی شخصیت و هویت خود می بیند.

به عبارتی دیگر، مشغله های زندگی همراه با اتفاقات غیرقابل پیش بینی و بدشانسی ها، برای بعضی ها مثل شعله ایی انرژی بخش، عمل می کند. این نوع افراد بر شدت تلاش و تمرکز خود می افزایند و راندمان کارشان بالا می رود و کل ماجرا را به فال نیک می گیرند.

به همان نسبت، افرادی هم هستند که قادر به تحمل استرس ها نیستند. مایوس و سرخورده و بی تاب می شوند. به خودشان و زندگی لعن و نفرین می کنند و عملا از توانایی و تعادل لازم برای تصمیم گیری شان، کاسته می شود.

افراد در طول زندگی به دلایل مختلف ژنتیک یا تربیتی یا وضعیت اقتصادی، یک نوع ذهنیت ثابت پیدا – stress mindset می کنند که البته می تواند به مرور تغییر کند.

وقتی زندگی و شخصیت خودمان را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهیم یکی از بزرگترین وسایل برای تصحیح یا بهتر شدن ما، دانستن انواع واکنش های ما در مقابل ناگواری ها است.

تحقیقات رفتارشناسانه می گوید سختی ها و استرس ها را می شود مثبت ارزیابی کرد. پس برای اغلب ما انسانها امکان دارد که هم نگذاریم استرس‌ها ما را زمین گیر کنند هم انها را برای وجودمان مفید بیابیم.

منابع:
www.ncbi.nlm.nih.gov
marde-rooz.com

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد