درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40286صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 15 شهریور 1400 - 08:30
اصول اثربخش در روابط عمومی
داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دریافت پوشش خبری خوب همیشه به عنوان «جوهر خوب» در نظر گرفته شده است. این گفته در شرایط فعلی مشکوک به نظر می رسد. حتی با در اختیار داشتن مجلات بزرگ مانند نیوزویک آنلاین نیز نمی توان بسنده کرد. اما اتخاذ یک استراتژی خوب روابط عمومی برای رسانه هنوز برای سازمان های غیر انتفاعی مهم است.

دیوید فنتون و لیزا چن، دو مدیر اجرایی در شهر نیویورک و مستقر در فنتون، در کتاب شان با عنوان «سازمان های غیر انتفاعی 101» نوشته اند: پایه های جلب توجه کردن برای همه دلایل یکسان هستند و حتی مردم تحصیلکرده چیزهای زیادی را از اخبار آنلاین دریافت می کنند. این 8 اصل عبارتند از:

اصل اول. داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.

اصل دوم. مردم را در جایی که هستند ملاقات کنید- سپس آنها را با خود همراه کنید: قبل از اینکه از مردم بخواهید به موضوع شما بپردازند، شما باید زمینه های مشترکی با آنها پیدا کنید.

اصل سوم. خودتان را تکرار کنید: شما باید سناریوهایی طراحی کنید که داستان خود را بارها و بارها در مکان های مختلف تکرار کنید.

اصل چهارم. روابط خود را با خبرنگاران بر مبنای اعتماد پی ریزی کنید.

اصل پنجم. مسائل را ساده بیان کنید: این به معنی زائل کردن معنا نیست- برعکس، سادگی هوشمندی است، زیرا معنی بیشتری در خصوص اهمیت دلایل تان و الهام بخش شما توسط مردم درک می شود.

اصل ششم. بهره برداری از ابزارهای پیام رسان موثر: گاهی اوقات ابزار انتقال پیام به اندازه خود پیام اهمیت دارد.

اصل هفتم. استفاده از تبلیغات برای کسب اخبار: با ترکیب مناسب از استراتژی جسورانه و پخش رسانه ای، این امکان وجود دارد همتراز با یک آگهی متوسط، پیشنهاد خرید را به میلیون ها نفر به طور رایگان و توسط رسانه ها ارائه دهید.

اصل هشتم: اجازه ندهید مخالفان کنترل گفتگو را به دست بگیرند: حریف را خم کنید و به خاطر داشته باشید که او را زمین بزنید. زیرا اگر فکر کنید، تبلیغات منفی به زودی از بین خواهد رفت، هرگز یک استراتژی خوب روابط عمومی نیست.
 

منبع: www.thenonprofittimes.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد