درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40252صفحه نخست » سه شنبه، 2 مهر 1398 - 16:53
تاکید بر نظارت فعالان تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اقدامات تبلیغاتی فعالان، مجریان و مانکن‌های نمایش‌های مد و لباس در فضاهای تبلیغاتی پایش و ارزیابی و در عین حال نظارت خواهند شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اقدامات تبلیغاتی فعالان، مجریان و مانکن‌های نمایش‌های مد و لباس در فضاهای تبلیغاتی پایش و ارزیابی و در عین حال نظارت خواهند شد.

احسان اله حجتی روز سه شنبه افزود: با توجه به گزارش برخی ناهنجاری ها در حوزه تبلیغات در فضای مجازی، با ابلاغ اخیر این دفتر، اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها موظف به نظارت دقیق تر و گزارش اقدامات نظارتی خود هنگام صدور و اجرای طرح های تبلیغاتی در رسانه های محیطی، آگهی نامه ها، فضای مجازی و دیگر فضاهای تبلیغاتی شده اند.

وی مسئولیت مغایرت پوشش ها و آرایش مانکن های حاضر در تبلیغات با هنجارها، اخلاق و نیز قوانین و مقررات تبلیغاتی را بر عهده مجریان تبلیغات، برگزارکنندگان رویدادها و فعالان مد و لباس دانست و گفت: دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی همچنین با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اجرای قوانین و مقررات تبلیغاتی در نمایشگاه های مد و لباس یا رویدادهای مشابه که برای معرفی، طراحی و تولید پوشاک برگزار می شوند، جدی تر و دقیق تر نظارت خواهد کرد.

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به همکاری پشت پرده برخی دست اندرکاران تبلیغاتی با فعالان مد و لباس در شبکه های مجازی با هدف ترویج پوشش های نامتناسب و خارج از عرف و اخلاق جامعه افزود: کانون های آگهی و تبلیغاتی استان ها و تشکل های مربوط به ویژه آن هایی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از همکاری مانکن های مد و لباس در تبلیغات بهره برداری می کنند، باید با رعایت دقیق قوانین و مقررات تبلیغاتی از فعالیت های خلاف موازین عرفی و اخلاقی پرهیز نمایند.

حجتی اضافه کرد با کانون های آگهی و تبلیغاتی که تخلف آن ها بر اساس گزارش سازمان ها و نهادهای ذیربط یا پایش و ارزیابی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محرز شود بر اساس قانون به شدت برخورد و در مورد اعتبار پروانه فعالیت و ادامه فعالیت آنها تصمیم گیری خواهد شد.

براساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دفتر همراه با زمینه‏ سازی استفاده از ظرفیت‏ها و ابزارهای تبلیغاتی در حمایت از کسب و کارهایی که فعالیت خود را مطابق با قوانین و مقررات انجام می دهند، عملکرد فعالان تبلیغاتی را نیز به طور دقیق نظارت و ارزیابی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد