درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:07   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40251صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 2 مهر 1398 - 16:10
استاندار قم: روابط عمومی های دستگاه های دولتی نباید در حوزه ی خبر منفعلانه عمل کنند
استاندار قم خروجی اطلاعات در بین ادارات دولتی را از کارکردهای شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان دانست و بر ضرورت ایجاد گفتمان مشترک در بین دستگاه های دولتی در حوزه اطلاع رسانی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار قم خروجی اطلاعات در بین ادارات دولتی را از کارکردهای شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان دانست و بر ضرورت ایجاد گفتمان مشترک در بین دستگاه های دولتی در حوزه اطلاع رسانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم، ضمن تبریک سالگرد هفته دفاع مقدس، اطلاع رسانی در زمینه ی تصمیمات سازمان ها به جامعه و انعکاس بازخوردهای میدانی این تصمیمات به مدیران را از رسالت های روابط عمومی ها دانست.


استاندار قم با بیان اینکه دستگاه های دولتی گاهی به صورت مجمع الجزایر فعالیت می کنند افزود: همگرایی دستگاه های دولتی در اطلاع رسانی باید مورد توجه جدی این شورا قرار بگیرد.


مقام عالی دولت در استان قم تبادل اطلاعات در بین ادارات دولتی را از کارکردهای این شورا دانست و گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی ها باید یک گفتمان مشترک در بین دستگاه های دولتی ایجاد کند.


سرمست در ادامه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم را خواستار شد و تصریح کرد: نظرات اعضای این شورا باید در کمیته های تخصصی تجمیع و خروجی آنها در جلسات اصلی مورد بررسی قرار بگیرد.


استاندار قم تشکیل کمیته ی پژوهشی برای اتخاذ تصمیمات زیرساختی در حوزه ی اطلاع رسانی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها بایستی ضمن نوآوری در عرصه اطلاع رسانی، از تولید صرف اخبار گفته های مدیران فراتر بروند.


وی استفاده از ظرفیت اساتید متخصص در حوزه ارتباطات و برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدیران را نیز ضروری دانست خاطرنشان کرد: کمیته ای در حوزه ی آموزش برای ارتقاء دانش روابط عمومی به صورت اثربخش فعال شود.


سرمست همچنین تشکیل کمیته اطلاع رسانی بر اساس اخبار و رویدادهای فضای مجازی را خواستار شد و تصریح کرد: روابط عمومی ها باید در مدیریت فضای مجازی پیشرو باشند.


وی با بیان اینکه روابط عمومی های دستگاه های دولتی نباید در حوزه ی خبر منفعلانه عمل کنند گفت: در تنویر افکار عمومی نسبت به مسائل مهم بایستی فعالانه تر عمل کنیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز در یک جهان به هم پیوسته زندگی می کنیم و باید به حوزه ی بین الملل نیز توجه داشته باشیم.


سرمست با بیان اینکه استان قم جایگاه ویژه ای به لحاظ بین المللی دارد افزود: نیاز به کمیته ای تخصصی در امور بین المللی نیز ملموس است و بایستی در این راستا اقدام شود.


استاندار قم فعالسازی کمیته تبلیغات را نیز خواستار شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه دغدغه های فرهنگی در قم از اهمیت ویژه برخوردار است باید در این حوزه اطلاع رسانی لازم را داشته باشیم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد