درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:12   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40237صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 1 مهر 1398 - 17:40
۸ مرحله برای ایجاد یک تقویم محتوایی مؤثر
هر استراتژی بازاریابی خوب با یک تقویم محتوایی برنامه ریزی شده شروع می شود. در اینجا هشت مرحله برای ساخت یک تقویم کارآمد آورده شده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| سامی کاراملا |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| هر استراتژی بازاریابی خوب با یک تقویم محتوایی برنامه ریزی شده شروع می شود.


در اینجا هشت مرحله برای ساخت یک تقویم کارآمد آورده شده است:


1. تقویم خود را طراحی کنید.
یک قالب را انتخاب کنید: یک الگوی واقعی تقویم، یک صفحه گسترده، یک قالب PDF یا حتی یک ابزار مدیریت پروژه آنلاین. از آنجا، تصمیم بگیرید که چگونه محتوای خود را نقشه برداری کنید (مثلاً هفته ها یا ماه ها قبل). می توانید کار بر روی تقویم کوتاه مدت را شروع کرده و همزمان با ایده های خود آن را گسترش دهید.


2. انواع محتوا را سازماندهی کنید.
با در نظر گرفتن هرگونه سؤال یا نگرانی که می توانید برای آنها تصور کنید، مشتری های بالقوه ایجاد کنید. بررسی کنید که می خواهید نام برند شما در پروژه چه باشد. آیا می خواهید معمولی، حرفه ای یا چیزی بین این دو باشد؟ هویت نام تجاری خود را تعریف کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما آن را منعکس می کند. دسته بندی مطالب را مشخص کنید: پست های طولانی وبلاگ، پست های کوتاه وبلاگ، به روزرسانی های رسانه های اجتماعی، عکس ها، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و غیره. این به شما کمک می کند تا پست های خود را تغییر دهید نه اینکه یک یا دو قالب را تکرار کنید. شما ممکن است هر نوع محتوا را با رنگ کدگذاری کنید تا به شما در تجسم آن کمک کند.


3. به دنبال فرصت هایی برای تغییر مجدد محتوا باشید.
با وجود تقاضای گسترده برای محتوای "جدید"، لازم نیست هر روز دارایی های اصلی را برای هر کانال ارایه کنید. روش های ساده ای وجود دارد برای اینکه بتوانید محتوایی را که برای یک رسانه ایجاد کرده اید، برای استفاده در رسانه ای دیگر جدا و صفحات و پیوستگی محتوایی ایجاد کنید.


اگر شما برای یک وبلاگ پست می گذارید، می توانید قطعه ای متناسب با عنوان را از فیس بوک اقتباس کنید. عناصر اصلی را برای یک فیلم مبتنی بر متن در اینستاگرام برجسته کنید. حتی ممکن است بخش ها را به یک اینفوگرافیک جذاب تبدیل کنید. همچنین می توانید محتوای جدید و با عملکرد بالا را با اطلاعات جدید به روز کنید. هرچه بیشتر از یک قطعه محتوایی فاصله بگیرید، تداوم تلاش های بازاریابی محتوا آسان تر خواهد بود.


4. تعیین کنید که هر چند وقت یک بار می خواهید پست بگذارید.
شما ممکن است با توجه به منابع، اندازه شغل، تعداد کارمندان، وقت آزاد و آنچه برای کسب و کار شما مفید است، روزانه، نیمه هفتگی، هفتگی یا حتی کمتر از آن مطالبی را بارگذاری کنید. بدون در نظر گرفتن هر چیزی، سازگار بودن مهم است. به عنوان مثال، اگر می خواهید هر هفته یک پست وبلاگ منتشر کنید، روزی را مشخص کرده و به طرفداران خود اطلاع دهید، بنابراین آنها می دانند چه زمانی مطالب شما ارسال می شود. در رسانه های اجتماعی، بیشتر وقت بگذارید تا کاربر "فعال" در نظر گرفته شوید.


5. از تیم خود کمک بخواهید.
هر چه افراد بیشتری را در طوفان مغزی خود بگنجانید، بینش و ایده بیشتری کسب خواهید کرد. به علاوه، نماینده های بیشتری خواهید داشت که به شما در مقابله با پروژه های بیشتر در زمان کمتری کمک می کنند.


6. محتوای کانال متقابل را برنامه ریزی کنید.
هنگام برنامه ریزی محتوا، انواع دیگری از بازاریابی را با استراتژی خود ادغام کنید.


7. به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید تا به سمت موضوعات پرطرفدار بروید.
در کنار یک جریان ثابت از ایده های "همیشه سبز"، ممکن است محتوای به موقعی ای را نیز بارگذاری کنید که تحولات صنعت یا رویدادهای جاری را پوشش می دهد. این به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص مرتبط و معتبر در زمینه خود فعالیت کنید.


8. عملکرد محتوا خود را اندازه گیری کرده و سازگار شوید.
وقتی محتوای خود را منتشر می کنید، آمار خود را بررسی کنید تا عملکرد پست ها را ارزیابی کنید. شاید مخاطبان شما لیست های کوتاه را به پست های طولانی وبلاگ ترجیح دهند یا شاید آنها فیلم های بیشتری و عکس های کمتری بخواهند. نتیجه هر چه باشد، نترسید و از تنظیمات استفاده کنید و با ایده های جدید آن را آزمایش کنید.
 

۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد