درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:35   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4016صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 19 تیر 1392 - 10:25
ابلاغیه ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
دکتر محمدحسن طریقت منفرد در این ابلاغ، روابط عمومی را دارای جایگاه راهبردی و زیربنایی و به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی دانسته و خاطرنشان کرده است: با توجه به اهمیت اصل اعتمادسازی و ضرورت آگاهی از دیدگاه‌ها و نظرات گروه‌های هدف و نقش بی‌بدیل و سازنده روابط عمومی در ترجمان دیدگاه‌ها و انتظارات حوزه‌های اجرایی به مخاطبین و نیز نهادینه کردن فرهنگ سازمانی ضرورت دارد تمام دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، مستند به قوانین و مقررات مرتبط، نسبت به اجرای مفاد این دستورالعمل اقدام نمایند.
  

شارا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش شارا به نقل از وب‌دا؛ دکتر محمدحسن طریقت منفرد در این ابلاغ، روابط عمومی را دارای جایگاه راهبردی و زیربنایی و به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی دانسته و خاطرنشان کرده است: با توجه به اهمیت اصل اعتمادسازی و ضرورت آگاهی از دیدگاه‌ها و نظرات گروه‌های هدف و نقش بی‌بدیل و سازنده روابط عمومی در ترجمان دیدگاه‌ها و انتظارات حوزه‌های اجرایی به مخاطبین و نیز نهادینه کردن فرهنگ سازمانی ضرورت دارد تمام دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، مستند به قوانین و مقررات مرتبط، نسبت به اجرای مفاد این دستورالعمل اقدام نمایند.

 

بنابراین گزارش متن کامل این دستورالعمل که به رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است به شرح زیر است:

رییس / سرپرست محترم دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی

سلام علیکم

نظر به جایگاه راهبردی و زیربنایی روابط عمومی به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی و نیز اهمیت اصل اعتمادسازی و ضرورت آگاهی از دیدگاه‌ها و نظرات گروه‌های هدف و نقش بی‌بدیل و سازنده روابط عمومی در ترجمان دیدگاه‌ها و انتظارات حوزه‌های اجرایی به مخاطبین و همچنین نهادینه کردن فرهنگ سازمانی، ضرورت دارد تمام دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، مستند به قوانین و مقررات مرتبطف نسبت به اجرای مفاد این دستورالعمل اقدام مقتضی معمول نمایند:

1-تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه/ دانشکده (شورای اطلاع‌رسانی)، متشکل از مدیران روابط عمومی دانشکده‌ها و با مسئولیت مدیر روابط عمومی دانشگاه به منظور اتخاذ شیوه‌ای مناسب و هماهنگ در امور اطلاع‌رسانی و ایجاد انسجام و وحدت رویه در فعالیت‌های مرتبط با حوزه سلامت.

2-   انتصاب مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی براساس تخصص، تعهد، خلاقیت و نوآوری و از میان افراد با صلاحیت‌های علمی و آشنا به مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای و حتی‌الامکان دارای تحصیلات مرتبط با رشته روابط عمومی و ارتباطات

3-    عضویت مدیران روابط عمومی در شورای فرهنگی دانشگاه/ دانشکده و همچنین حضور ایشان در جلسات هیأت رئیسه و هیأت امناء با توجه به جایگاه ویژه روابط عمومی در حوزه سیاستگذاری به عنوان مشاورین امین دستگاه‌های اجرایی

4-   مدیریت و انجام تمامی فعالیت‌های قابل انتشار و ارتباطات عالی بخش‌های دانشگاه/ دانشکده از جمله پایگاه‌های اطلاع‌رسانی الکترونیک توسط حوزه روابط عمومی

5-   به کارگیری نیروی انسانی ماهر، متخصص، کارآفرین و خلاق و ترجیحاً دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط در تمام سطوح روابط عمومی

6-   تدوین و ارایه برنامه جامع اطلاع‌رسانی دانشگاه/ دانشکده با تعیین اعتبارات مورد نیاز برای تصویب در شورای اطلاع‌رسانی که پس از تأیید هیأت رئیسه و تأمین اعتبارات مربوطه لازم‌الاجرا خواهد بود.

7-   اصلاح ساختار تشکیلاتی دانشگاه/ دانشکده در چارچوب ضوابط مربوطه به نحوی که مدیریت روابط عمومی به عنوان حوزه مستقل زیرنظر مستقیم ریاست دانشگاه/ دانشکده انجام وظیفه نماید.

مسئولیت نظارت بر حسن انجام این دستورالعمل و مفاد آیین نامه پیوست (آیین‌نامه شماره 6534/ت 37374 هـ مورخ 1386/04/27 هیأت محترم وزیران) برعهده مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خواهد بود.

 

                                                                                                دکتر محمدحسن طریقت منفرد

                                                                                                                        وزیر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد