درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39993صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 شهریور 1398 - 09:50
قطع نکنید! ترغیب از طریق تلفن در روابط عمومی هنوز نمرده است
مکالمه یک هنر گمشده است. بومرنگ های کودک قبل از رایانه و تلفن های همراه وارد محل کار شدند، بخشی از نسلی که ارزش ارتباط چهره به چهره و شبکه های حضوری را یاد گرفته اند. آنها از رسانه های اجتماعی به واقع اجتماعی یاد و یک شکلک را برای بیان احساسات واقعی جایگزین می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| لوری گرافین |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| طبق گفته اکثر افرادی که در آژانس های روابط عمومی، بویژه شرکت های فنی کار می کنند، استفاده از تلفن برای مکالمات رسانه ای قدیمی است. به سختی کسی فکر می کند که پیگیری یا بدتر از آن، مفید بودن یک داستان از طریق تلفن چقدر مهم است.


صاحب نظران روابط عمومی تأکید می کنند که تماس های تلفنی باعث نمی شود که شما دوستان بسیاری بدست آورید و در بهترین حالت اتلاف وقت است. بنابراین چگونه است که بیشترین موقعیت های رسانه ای درآمدزا در حرفه ۲۰ ساله روابط عمومی من از ارتباطی است که من از طریق تلفن ایجاد کرده ام؟


تمام ابزارهای ارتباطی من ارسال یک ایمیل و پیگیری آن از طریق یک تلفن یا حتی به جرات می توانم بگویم داشتن یک تماس تلفنی سرد است. در تجربه من، بیش از ۹۰ درصد از مواقعی که با کسی از طریق تلفن ارتباط برقرار می کنم، آنها به تماس با درخواست یک پست الکترونیکی به تماس پایان می دهند. توجه داشته باشید، این همان ایمیل الکترونیکی است که من قبلاً ارسال کردم. پیام الکترونیکی که آنها هرگز نخوانده اند.


در اینجا هیچکس مقصر نیست. نویسندگان، گزارشگران و سردبیران روزانه هزاران ایمیل دریافت می کنند. من می خواهم بگویم که آنها خیلی بیشتر از روزهایی که افراد روابط عمومی به طور مرتب از طریق تلفن ترغیب می کردند، از هم دور شده اند. حتی در آن زمان، بسیاری از مردم از صحبت کردن خجالت می کشیدند یا مضطرب بودند. برای من، هنوز هم به طور طبیعی صحبت کردن پیش می آید.


من به یاد می آورم که در یک شرکت روابط عمومی بین المللی کار می کردم و مالک آنجا از من خواسته بود تا همه کارمندان را برای صحبت کردن با تلفن آموزش دهم. در آن زمان این بخشی از کار من بود. افراد روابط عمومی می توانند با ترغیب نکردن از طریق تلفن عقب بیافتند و این همان جایی است که ما در آن مشکل های مختلفی داریم؛ وابستگی بیش از حد به دستگاه هایی که افراد را به سمت پنهان شدن سوق داده است. هیچ کس حتی دیگر نمی خواهد صحبت کند.


در کل، مکالمه یک هنر گمشده است. بومرنگ های کودک قبل از رایانه و تلفن های همراه وارد محل کار شدند، بخشی از نسلی که ارزش ارتباط چهره به چهره و شبکه های حضوری را یاد گرفته اند. آنها از رسانه های اجتماعی به واقع اجتماعی یاد و یک شکلک را برای بیان احساسات واقعی جایگزین می کنند.


اما در روابط عمومی، بخش بزرگ شغل یک مسئول روابط عمومی، برقراری ارتباط و متقاعد کردن است. اگر ترغیب کردن هیچ ارتباطی با کار روزنامه نگار نداشته باشد، نمی تواند بر آن شخصیت غلبه کند، اما ممکن است به شخص بعدی ارجاع شود یا با وی ارتباط برقرار کند.


در این میان، نکاتی که در سالهای موفقیت آمیز من در ترغیب از طریق تلفن همراه برجسته به شمار می رود، آورده شده است:

لبخند
نه، منظور لبخند زدن در معنای بازاریابی تلفنی نیست. اما وقتی شماره می گیرید، لبخند بزنید انگار می خواهید دست بدهید و با شخصی ملاقات کنید. صدای شما وقتی با لبخند صحبت می کنید متفاوت است. امتحان کنید.

صدای خود را با مخاطبان خود مطابقت دهید
با صدای بلند، نرم، شکلک یا غیره، این روحیه شخص در آن طرف تلفن است. حجم و شدت آنها را مطابقت دهید. شما می خواهید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید و امیدوارم آنها را درگیر کنید.


فقط کافی است تمرین کنید تا صدای طبیعی ایجاد کنید
سطح صدای خود را پایین بکشید تا بدانید که می خواهید چه بگویید، اما حتماً مکالمه ای انجام دهید. آیا می دانید که چگونه نمی توانید با بازاریابی تلفنی که صدای رباتیک به نظر می رسند صحبت کنید؟ مثل آن صحبت نکنید.

آیا می دانید؟
اگر با یک منطقه جغرافیایی خاص تماس بگیرید و رسمی هستید، یک یخ شکن سریع می تواند سرگرم کننده باشد.

و ... چه کسی دیگری را می شناسید؟
اوه، یک مورد آخر حتماً نحوه کار با تلفن را بدانید!
 

 ۱۴ آگوست ۲۰۱۱۹
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد