درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:31   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39957صفحه نخست » خبر یکشنبه، 2 شهریور 1398 - 22:38
پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
رئیس مرکز ارتباطات اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها را به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی برشمرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز ارتباطات اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها را به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی برشمرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، قاسم بی‌نیاز مشاور وزیر و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور، طی سخنانی اظهار داشت: در شرایط امروز که با تغییر و تحولات زیادی در جامعه و سازمان‌ها مواجه هستیم، وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها پاسخگویی مناسب به مردم و رسانه‌ها در جهت اطلاع‌رسانی و همسویی با اهداف سازمانی است.


وی افزود: روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای تحولات سازمانی و انتقال نیروهای راهداری به ادارات استانی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع در اختیار و از طریق تعامل خوب با رسانه‌ها، تصویر مناسبی از وظایف سازمان به مخاطبان و رسانه‌ها فراهم کرده است.


​این گزارش حاکی است مهران قربانی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در این نشست، اظهار داشت مسئولان روابط عمومی در شرایط حساس کنونی باید فراتر از وظایف اصلی که بر عهده دارند، عمل کرده و با مستندسازی و تصویرسازی مسائل و مشکلات موجود در جاده‌ها و زیرساخت‌های حمل ونقلی ، پایانه‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر و پایانه‌های مرزی، نقاط ضعف را به خوبی شناسایی کرده و در راستای بهبود امور و فعالیت‌ها، نقش اساسی داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه مخاطبان محسوب می‌شود و در عین حال که تصویر درستی از سازمان و عملکردهای سازمان به عموم ارایه می‌کند، از سوی دیگر دیدگاه‌ها و خواسته‌های مردم را به مسئولان منتقل می‌کند.


بر اساس این گزارش محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، با بیان این که روابط عمومی ، چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویای هر سازمانی است، افزود: باید در واقعیت به این شعار عمل کرد و با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با همه دفاتر و حوزه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات سازمان را شناسایی کرده و در رفع مشکلات موثر باشند.


وی با اشاره به ارایه خدمات عمومی از سوی این سازمان به عموم مردم، اظهار داشت: در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان، روابط عمومی ها نقش برجسته‌ای دارند و با توجه به آگاهی از انتظارات و خواسته‌های مردم، سازمان‌ها باید در این سمت و سو گام بردارند.


گفتنی است نشست آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای سراسر کشور طی دو روز در مرکز آموزشی شهید تفویضی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با موضوع راهبردهای اصولی در ارتباطات و آداب تشریفات در روابط عمومی برگزار شد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد