درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:15   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39946صفحه نخست » جمعه، 1 شهریور 1398 - 11:31
کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک
نظرسنجی موسسه مرکز تسهیل تحقیق و نوآوری در سازمان‌ها (Centre facilitant la recherche et l’innovation dans les organisations) نشان می‌دهد شکاف بین نسل آنلاین در کبک و نسل قدیمی‌تر کبک رو به کاهش است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نظرسنجی موسسه مرکز تسهیل تحقیق و نوآوری در سازمان‌ها (Centre facilitant la recherche et l’innovation dans les organisations) نشان می‌دهد شکاف بین نسل آنلاین در کبک و نسل قدیمی‌تر کبک رو به کاهش است.
 
 به گزارش رسانه هدهد به نقل از مونترال گزت، استفاده از
اینترنت در کبک هنوز بین نسل جدید و قدیم متفاوت است اما بررسی صورت گرفته توسط موسسه CEFRIO نشان می‌دهد اوضاع افراد میانسال (بالای55 سال) کبک چندان هم بد نیست و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در بینشان رواج دارد.
 
 بنابر نتایج این مطالعه که در سال 2018 و تحت عنوان NETendances 2018تهیه و نتایج آن امروز منتشر شده است نشان می‌دهد 96درصد از کاربران 18 تا 24 ساله و 95 درصد از افراد 25 تا 34 کبکی حداقل روزی یکبار با اینترنت سر و کار دارند.
 
 این رقم در کاربران 65 سال و بالاتر حدود 61 درصد است. همچنین این تحقیق نشان داده است 97 درصد از جوانان 18 تا 24 سال کبک دارای تلفن همراه هوشمند هستند و در عین حال کمتر به تبلت شخصی علاقه نشان می‌دهند.
 این درحالی است 63 درصد افراد 35 تا 54 سال به تبلت علاقه دارند و با آن کار می‌کنند. استفاده از ساعت‌های هوشمند نیز با 10 درصد کاهش در دو گروه روبرو بوده است.
 
 بنابر تحقیقات CEFRIO 77 درصد از افراد بالغ 18 تا 24 از طریق پخش آنلاین فیلم نگاه می‌کنند در حالیکه 65 درصد از افراد 25 تا 34 و 50 درصد افراد 35 تا 54 سال و 44 درصد افراد 55 تا 64 سال و 31 درصد افراد بالای 65 سال به این تکنولوژی علاقه داشته و از آن استفاده می‌کنند.
 
 استفاده از رسانه‌های اجتماعی، در تمام گروه‌های سنی کمتر از65 سال 78 درصد تا 98 درصد و در گروه‌های سنی 65 سال و بالاتر 49 درصد علاقمند دارد.
 
 در این بین نیز یوتیوب در بین افراد 18 تا 34، فیس بوک برای افراد 35 سال به بالا، اینستاگرام و اسنپ چت نیز بیشتر برای افرادی در گروه سنی 18 تا 24 سال محبوب بوده است.
 
 استفاده از خدمات خرید آنلاین نیز در بین گروه سنی 18 تا 54 نشان می‌دهد بین 73 تا 81 درصدشان حداقل سالی یکبار از این روش برای خرید استفاده می‌کنند و در بین گروه سنی 55 تا 64 سال این رقم 47 درصد و در بین افراد 65 سال به بالا این رقم به حدود 30 درصد می‌رسد.
 
 بیشترین خریدهای آنها در تمام گروه‌های سنی نیز شامل لباس، کفش، جواهرات و لوازم‌های جانبی بوده است.
 
 با این وجود جذابیت استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند و فناوری در بین افراد 55 تا 64 سال کبکی 43 درصد و در بین افراد 65 سال و بالاتر 40 درصد است در حالیکه 83 درصد جوانان 18 تا 24 سال دیدگاه مثبتی نسبت به این تکنولوژی‌ها برای استفاده در زندگی‌شان دارند که در این تحقیق با نام نسل آنلاین در کبک شناخته شدند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد