درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39914صفحه نخست » سه شنبه، 29 مرداد 1398 - 12:11
گام توییتر علیه پخش اطلاعات 'تفرقه‌انگیز' در مورد اعتراضات هنگ‌کنگ
توئیتر و فیسبوک می گویند گام هایی برای مسدود کردن آنچه کمپین مورد حمایت دولت چین برای انتشار اخبار گمراه کننده می دانند برداشته اند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| توئیتر و فیسبوک می گویند گام هایی برای مسدود کردن آنچه کمپین مورد حمایت دولت چین برای انتشار اخبار گمراه کننده می دانند برداشته اند.
 
 به گزارش شارا به نقل از بی سی، توییتر گفت که ۹۳۶ حساب را که از آنها برای "ایجاد تفرقه سیاسی در هنگ کنگ" استفاده می شد بسته است.
 
 این شبکه گفت این حساب ها که سرمنشاء ایجاد آنها خاک چین بوده بخشی از تلاشی هماهنگ برای تضعیف "مشروعیت و مواضع سیاسی جنبش اعتراضی" هنگ کنگ است.
 
 فیسبوک هم گفت که بعد از اطلاع رسانی توییتر "هفت صفحه، سه گروه و پنج حساب" را بسته است.
 
 ناتانیل گلایشر، مدیر سیاست گذاری امنیت سایبری فیسبوک گفت: "این حساب ها اغلب اقدام به انتشار اخبار محلی سیاسی و مسائلی از جمله اعتراضات جاری در هنگ کنگ می کردند."
 
 "هرچند افراد درگیر در این فعالیت ها برای مخفی کردن هویت خود تلاش داشتند، تحقیقات ما به کشف ارتباط (آنها) با افراد مرتبط با دولت چین منجر شد."
 
 توییتر گفت که علاوه بر این ۹۳۶ حساب، ۲۰۰ هزار حساب کاربری دیگر، که با هدف بزرگنمایی اطلاعات نادرست ایجاد شده بود، پیش از آنکه "به طور قابل توجهی فعال شوند" معلق شده اند.
 
 این شرکت در بیانیه ای نوشت که "براساس تحقیقات فشرده ما، شواهد قابل اعتمادی در تایید این موضوع داریم که این یک عملیات هماهنگ دولتی است."
 
 "به خصوص، ما خوشه های بزرگی از حساب ها را شناسایی کردیم که برای بزرگنمایی پیام های مرتبط با اعتراضات هنگ کنگ عملکردی هماهنگ دارند."
 
 توییتر گفت که با آموختن از این شبکه "همچنان گوش به زنگ" خواهد بود و سیاست هایش را فعالانه اعمال خواهد کرد.
 
 اقدام توییتر بعد از آن صورت می گیرد که در پایان هفته به خاطر فروختن آگهی به خبرگزاری دولتی شینهوا چین به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
 
 توییتر دوشنبه گفت: "از این پس، ما اجازه آگهی کردن از سوی نهادهای خبری که دولتی باشند را نخواهیم داد."
 
 با این حال توییتر گفت که این سیاست شامل حال "نهادهایی که مالیات دهندگان منابع آنها را تامین می کنند، از جمله شبکه های مستقل خبری عمومی" نخواهد شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد