درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39906صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1398 - 14:16
بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه من در روزهای اخیر می بینم بعضا مصاحبه‌های تندی علیه باشگاه صورت می‌گیرد که در این مقطع حساس به هیچ وجه به سود استقلال نیست و تیم نیاز به آرامش دارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه من در روزهای اخیر می بینم بعضا مصاحبه‌های تندی علیه باشگاه صورت می‌گیرد که در این مقطع حساس به هیچ وجه به سود استقلال نیست و تیم نیاز به آرامش دارد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا؛ علی علیزاده، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان در آستانه آغاز لیگ به خبرنگار برنا گفت: ما امسال استقلال متفاوتی را داریم. متاسفانه ما شاهد هستیم که این تیم حواشی بسیار زیادی دارد و این موضوع برای تیمی که 3 روز دیگر باید لیگ را شروع کند و بازیکنان جوانی دارد یک سم است.
 
 وی افزود: من به عنوان عضو کوچکی از باشگاه استقلال از همه پیشکسوتان و هواداران می‌خواهم همه در چند روز باقی مانده حمایت کنند. انتقاد از مدیریت باشگاه وجود دارد، خیلی‌ها در این سال‌ها به استقلال آمده‌اند و رفته‌اند ولی آنچه مانده همین پیشکسوتان و هواداران هستند. متاسفانه من در روزهای اخیر می‌بینم بعضا مصاحبه‌های تندی علیه باشگاه صورت می‌گیرد که در این مقطع حساس به هیچ عنوان به سود استقلال نیست و تیم نیاز به آرامش دارد.
 
 مهاجم اسبق استقلال در ادامه با اشاره به اختلاف بوجود آمده میان استراماچونی و مدیریت باشگاه گفت: بحث درون خانوادگی استقلال با ضعف روابط عمومی رسانه‌ای شد. در سال‌های قبل بحث حضور بازیکنان گردن کلفت اروپایی زیادی در استقلال وجود داشت، اما بحث اختلافات بیرون درز نکرد و به نظر من ضعف داخلی استقلال در بخش اطلاع‌رسانی و روابط عمومی باعث این حاشیه سنگین برای باشگاه شد. فراموش نکنیم روابط عمومی جای بسیار مهمی است و در باشگاه بزرگی مثل استقلال نقش بسیار مهمی دارد.
 
 علییزاده در پایان و پیرامون دربی هفته چهارم تصریح کرد: دربی بازی بسیار مهمی است و به نظر من کفه ترازو به سمت استقلال به دو دلیل سنگین‌تر است، نخست فشار کمتر و دوم نیروی جوانی و انگیزه بالاست و امیدوارم شاگردان استراماچونی با برد در بازی‌های قبل از آن وضعیت خوبی برای بازی حساس هفته چهارم داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد