درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 11:03   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39778صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 18 مرداد 1398 - 18:19
رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس: روابط عمومی‌ نیز جز مشاغل سخت لحاظ شود
رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس گفت: بحث سختی کار از مطالبات روابط عمومی‌ها است .
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس گفت: بحث سختی کار از مطالبات روابط عمومی‌ها است.
 
 زهرا سعیدی مبارکه در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، در تشریح عملکرد فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس گفت: سالانه همایش‌های مختلفی در ارتباط با روابط عمومی‌های سازمان‌های مختلف کشور و همچنین دبیرخانه‌ها برگزار و از طریق فراکسیون برای حمایت از حقوق آنها پیگیری‌هایی انجام می‌شود. یک بحثی که وجود دارد این است که به دنبال ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها هستیم چراکه روابط عمومی‌ها از یک طرف موکل یک سازمان و از طرف دیگر وکیل مردم هستند و به نوعی باید هر دو طرف را مدیریت و ساماندهی کنند.
 
 تلاش فراکسیون برای حفظ و تقویت شان و جایگاه روابط عمومی‌ها در کشور
 نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام تلاش فراکسیون این است که شان و جایگاه روابط عمومی‌ها در کشور از نظر جایگاه سازمانی حفظ و تقویت شود. چاپ کتب در این حوزه و برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه انجام شده و در نهایت اینکه در هر جایی که نیاز به حمایت بود فراکسیون تلاش کرد تا از روابط عمومی‌ها حمایت کند و سعی شده تا حد توان کوتاهی نشود.
 
 بحث سختی کار از مطالبات روابط عمومی‌ها است
 وی افزود: از روابط عمومی‌های کشور خواسته بودم با توجه به دغدغه‌های خود طرحی را آماده کنند؛ با توجه به اینکه بحث سختی کار از مطالبات آنها است، دولت باید لایحه دهد چراکه بار مالی برای دولت دارد و دشواری‌های خود را برای پیگیری‌ها دارد؛ طی نشستی که رئیس مجلس با تعدادی از نخبگان روابط عمومی داشت، دغدغه‌های روابط عمومی‌ها مطرح شد و در نهایت قرار شد تا آنها طرح خود را برای اینکه تبدیل به قانون شود مطرح کنند تا نمایندگان در برنامه‌های آتی کشور و به صورت قانون آن را تصویب کنند؛ با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها از نزدیک این موضوعات را لمس می‌کنند، باید نظارت، ساماندهی و برنامه‌ریزی لازم را برای ادامه مسیر کاری انجام دهند.
 
 فراکسیون تا جایی که امکان داشت در حق روابط عمومی‌ها کوتاهی نکرد
 رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس با بیان اینکه در جاهایی که نیاز به نظارت و پیگیری بود تا جایی که امکان داشت، کوتاهی نکردیم، تصریح کرد: به دلیل اینکه در مقام اجرایی نیستیم، یک سری تکدرات اجرایی وجود داشت که در طی سخنرانی‌ها و نطق از دولت خواسته شد و در نهایت تلاش فراکسیون روابط عمومی در جهت بهبود جایگاه روابط عمومی‌ها بوده است./
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد