درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39649صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 15:45
بی‌اطلاعی مردم از عملکرد یک سازمان نشانه ضعف روابط عمومی و مدیر سازمان است
امروزه روابط عمومی واسط سازمان خود با افکار مردم است که اگر این ارتباط بخوبی برقرارنشود مردم از اقدامات و نتایج آن بی اطلاع وعملکرد آن سازمان زیر سوال می رود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروزه روابط عمومی واسط سازمان خود با افکار مردم است که اگر این ارتباط بخوبی برقرارنشود مردم از اقدامات و نتایج آن بی اطلاع وعملکرد آن سازمان زیر سوال می رود.
 
 به گزارش شارا به نقل از اتحاد خبر،مدیر روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دشتستان گفت: شخص محور نبودن اهمیت بسیار زیادی در حوزه روابط عمومی و رسانه دارد که مهمترین دستاورد آن نتیجه برعکس خواهد بود.
 
 وی روابط عمومی ها را حلقه اتصال سازمان ها و افکار مردم توصیف و اضافه کرد: افکار سنجی و نظرخواهی در برنامه های پیش روی روابط عمومی ها و برنامه های اجرا شده رمز موفقیت روابط عمومی هاست.
 
 ایمان خوشقدم با اشاره به اینکه پیگیری و مطالبه گری در فضای رسانه ای کار باید با جدیت انجام شود بیان داشت: باید فعالیت ها ابتدا بصورت توسعه محور و سپس تاثیرگذار مدنظر قرارداده شود تا در نهایت بصورت اطلاع رسانی به اطلاع مردم رسانیده شود.
 
 مسئول روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تکریم فرآیند و مستمر اصل ارتباطات است و این در صورتی است که خبرنگاران اصول حرفه ای خبرنگاری و امانت داری را دانسته و حفظ کند.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: در کنار اصول حرفه ای خبرنگاری، تخصص گرایی در یک رسانه از اهمیت بسیاری برخوردار است تا ضعف های خود را در امور اطلاع رسانی به نحو شایسته انجام دهند.
 
 مسئول روابط عمومی اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان دشتستان بیان داشت: عدم مطلع بودن مردم از عملکرد یک سازمان نشانه ضعیف بودن روابط عمومی و باطبع مدیر آن سازمان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد