درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39624صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 09:44
دکتر اسماعیل قدیمی استاد دانشگاه: آینده نگری اساس فعالیت روابط عمومی هاست
روابط عمومی فعالیت هایش اساساً مبتنی بر آینده نگری و پیش بینی و درک خواسته های مشتریان و درک ارتباطات راهبردی مشتریان از پیام و کالایی است که به مشتری ارائه می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی شاخه ای از علوم ارتباطات اجتماعی و یک رشته علمی است که در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی تدریس می شود. یکی از خواص علم پیش بینی و آینده نگری است. در هر فعالیتی باید عنصر آینده نگری لحاظ شود اگر با مشتری ارتباط بر قرار می شود و سلایق و افکار او را می سنجیم هر تصمیم و پیام سازمان بایستی بر مبنای آینده نگری و پیش بینی نیاز و احتیاجات و سلایق مخاطب یا همان مشتری باشد.


به این ترتیب می توان ادعا کرد روابط عمومی فعالیت هایش اساساً مبتنی بر آینده نگری و پیش بینی و درک خواسته های مشتریان و درک ارتباطات راهبردی مشتریان از پیام و کالایی است که به مشتری ارائه می شود.


من به آسیب شناسی روابط عمومی در ایران نگاه مستقیمی داشتم و متاسفانه به علت فقدان فضای رقابتی در عرصه های اجتماعی سیاسی و فرهنگی روابط عمومی در ایران دولت محور و سازمان محور هستند و حرفه ای نبوده و مبتنی بر فضای حرفه ای و رقابتی نیستند. در حالی که باید مشتری گرایانه و رقابتی باشند و فرآیند تولید پیام سازمان ها حول محور تحلیل منافع سازما ن بوده و توجیه گر وضع موجود هستند،لذا از فعالیتهای حرفه ای گریزانند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد