گفتگو با مهدی باقریان، دبیر هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
نیوشا صداقت کیش- هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور، 25 تیرماه از ساعت 8 صبح الی 17، در مرکز همایش آفتاب، برگزار می شود.
مهدی باقریان، دبیر هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، با اعلام این مطلب گفت: ما در این جشنواره سعی داریم روابط عمومی ها را به سمت تکنولوژیهای مهم ارتباطی و آموزشی و همچنین نشر الکترونیک، سوق دهیم.
وی گفت: این جشنواره در سه بخش رقابتی، آموزشی و نمایشگاهی برگزار خواهد شد.
باقریان افزود: بخش رقابتی شامل موارد زیر است:
الف) انتخاب نشریه داخلی برتر: در 8 شاخه سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس، مصاحبه، صفحه آرایی، آثار روابط عمومی ها در قالب نشریه داخلی برتر مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.
ب) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی: در این بخش، کتاب، مجله، بروشور و ویژه نامه های مناسبتی، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
ج) بهترین طرح و برنامه انتشاراتی: باقریان با اشاره به اینکه الفبای فعالیت در حوزه روابط عمومی داشتن برنامه است گفت: بهترین طرح و برنامه انتشاراتی، موضوع جدیدی است که امسال به بخش رقابتی اضافه شده است.
د) انتخاب زبانهای اطلاع رسانی الکترونیکی برتر: در دو بخش وب سایت و خبرنامه الکترونیکی مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد.
ه) انتخاب کارشناس برتر روابط عمومی
دبیر هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، درباره بخش آموزشی این جشنواره گفت: نخستین همایش تخصصی تولید محتوا با هدف بررسی موانع موجود بر سر راه تولید محتوای انتشاراتی در این بخش برگزار می شود.
وی در پایان گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در جشنواره امسال در نظر گرفته شده، طراحی و تولید بسته آموزشی انتشارات روابط عمومی است. این بسته با هدف ارائه استانداردهای لازم برای ارتقای توانمندیهای کارشناسان روابط عمومی توزیع خواهد شد. |