درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 394صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 1 اردیبهشت 1391 - 20:39
جهــان رسانـه ای و رسانـه های جهـانی
مجیـــد رســـولی رییس روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی - از دیرباز کارگزارن روابط عمـــومی به دنبــال راهکارهــایی بوده اند تا زمینه های استفاده بهتر و کاراتر از رسانه ها را برای ســازمان های تحت امر خود فراهــم آورند.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا): رسانه بدلیل تاثیر شگرف و عمیقی که بر افکار عمـــومی دارد از جایـــگاه و اهمیت ویژه ای در حـــــوزه ارتباطات برخوردار است. از دیرباز کارگزارن روابط عمـــومی به دنبــال راهکارهــایی بوده اند تا زمینه های استفاده بهتر و کاراتر از رسانه ها را برای ســازمان  های تحت امر خود فراهــم آورند.

    اصحاب رسانه و خبرنگاران در این مدت نتوانستند به یک اعتماد مطلوب در خصوص اخبــــار و اطلاعات تدوین شده توسط روابط عمومی ها برسند و همیشه یک دیــوار بی اعتمــادی در این بین دیده شده است. از طرف دیگر روابط عمومی ها هم همیشه از نگاه چالشی و صرفا انتقادی رسانــــه ها رنج می برند. به نظـــــر می رسد هر دوسوی ماجرا نیازمند بازنگری در روش ها و عملکرد خود هستند.

     دنیــــای رسانـــه ای امروز دیگر متکــــی به رادیو و تلویزیون و روزنــامه نیست و مخاطبــان با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی به ویژه اینترنت میزان دسترسی خود به اطلاعات را به طرز شگفت انگیزی افزایش داده اند و این جا موضوع جـــدیدی نیز شـــکل می یابد به طوری که هم کارگــزاران روابط عمومی و هم اصحاب رسانه باید به نوآوری و خلاقیت رو بیاورند و خود را از حالت ایستایی خارج کنند.

     ظهور اینترنت زمینه ایجاد سایت های خبری، وبلاگ ها، پادکست ها و شبکه های اجتماعی ... را فراهــم نموده و دنیای خبر را با پدیده هایی همچون شهروند خبرنگار مواجه کرده است که بسیاری از معادلات دنیــای رسانه ای و تحولات اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داده است. جالب است بدانیم که در برخی موارد اعتماد افکار عمومی دنیا به اخبار این خبرنگاران بی نام و نشان بیشتر از رســــانه های مدعی است. با این حال می بینیم که برخی از رسانه های قدرتمند و روابط عمـــــومی های پیشرو در دنیـــــا همین موضوع را تبدیل به فرصت نموده و بیشترین بهره را از آن  برای تاثیر بر مخاطبین خود برده اند.                                                            

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
سعیده
| 1391/2/3 - 04:18 |     0     0     |
با سلام و تشکر از زحمات شما
مطالبی را که به ایمیل اینجانب می فرستید. به یک خط عجیب و غریب می آید و نمی توان تیتر مطالب را در ایمیل مشاهده کرد. حتما باید وارد سایت شوم .تا بتوانم مطالب را بخوانم .
مجددا به خاطر زحمات از شما تشکر می کنم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد