درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39221صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 12 تیر 1398 - 17:37
سخنگوی دولت در نشست شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی کشور: روابط عمومی ها موظف به سامان دادن گفتگوی اجتماعی میان ذی نفعان اجتماعی هستند
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت با بیان اینکه وظیفه روابط عمومیهای دولت بازنمایی تصویر دقیق و درست از دستگاههای اجرایی است گفت: در هیچ دوره ای پس از انقلاب، دولت اینگونه از سوی آمریکا، رسانه های متکی به پول برخی حاکمان منطقه و همزمان با هنجار شکنی رسانه های مخالف داخلی مواجه نبوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت با بیان اینکه وظیفه روابط عمومیهای دولت بازنمایی تصویر دقیق و درست از دستگاههای اجرایی است گفت: در هیچ دوره ای پس از انقلاب، دولت اینگونه از سوی آمریکا، رسانه های متکی به پول برخی حاکمان منطقه و همزمان با هنجار شکنی رسانه های مخالف داخلی مواجه نبوده است.
 
 دکتر ربیعی در نشست شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی کشور با بیان اینکه هدف اصلی تحریم های آمریکا علیه ایران و برنامه فشار حداکثری به کشور فروپاشی ذهنی در جامعه است گفت: متاسفانه در داخل نیز عده ای برای منفعت سیاسی کوتاه مدت خود در این دام افتاده اند.
 
 سخنگوی دولت با تبیین اینکه شرایط کنونی کشور از هر لحاظ استثنایی و منحصر بفرد است گفت: معلوم نیست اگر این دولت نبود و اگر برجام نبود وضعیت کشور الان چگونه بود؟ اما متاسفانه چنان بازنمایی منفی از تصویر دولت توسط رسانه های مخالف صورت گرفته است که این نقاط مثبت همه به حاشیه رفته و صرف حمله به دولت به هدف اصلی تبدیل شده است. سیاه نشان دادن مسایل، موجب موج سواری رسانه هایی است که با هزینه های کلان دستگاههای اطلاعاتی دولتهای بدخواه همسو هستند.
 
 ربیعی با اشاره به اینکه مشکلات و تنگناهای روابط عمومی ها در اقناع و اطلاع رسانی به جامعه و مواجهه با موج تخریب ها را به خوبی می داند گفت: همه رسانه هایی که در ظرفیت نظام تعریف می شوند، دلسوز برای ماندگاری آثار برجسته انقلاب مثل آزادی، جمهوریت، استقلال و اسلامیت و پیشرفت ایران هستند و باید مراقب این شرایط باشند. ما خوشحالیم که بیشترین نقدها متوجه دولت است و این نقدها را مفید می دانیم. برای ادامه راهمان اما در مواردی نقد به جای کنش سیاسی، تخریب گر تبدیل می شود. دولت به اصل آزادی رسانه معتقد است و بنا داریم با همگان برای پیشرفت ایران کار کنیم. مسئله دولت قدرت و ماندگاری و پیشرفت ایران است و در این زمینه دست همه رسانه ها را می فشاریم.
 
 سخنگوی دولت گفت: برجام یک دستاور بزرگ بد اما این دستاورد نادیده گرفته می شود. هرچیزی را باید در دوره تاریخی و در ظرف زمان خود سنجید و آثار فقدان آن را در دوره خود بررسی کرد.
 
 ربیعی با بیان اینکه به هیچ وجه منکر وجود مشکلات نیستیم و دولت به خوبی از رنج و مشکلات مردم آگاه است گفت: وظیفه روابط عمومی ها انتقال مسائل و مشکلات مردم به روسای دستگاههای خود است. روابط عمومی ها وظایف دوسویه دارند و وظیفه انتقال دستاوردهای دولت به مردم و انتقال دیدگاههای مردم به دولت را دارند. اساسا معتقد نیستیم که روابط عمومی ها باید مشکلات را نفی کنند یا آنها را پنهان کنند اما با تلاش هایی که برای تحریف واقعیت و فریب مردم صورت می گیرد نیز باید مقابله کنند. اگر در این دولت ناکارآمدی یا خطایی بوده در عوض در همین دولت شفافیت در بالاترین حد نسبت به سایر دولت ها بوده است. اگر در دو سال اخیر به دلیل خروج آمریکا از برجام با گرانی و افزایش تورم مواجه هستیم، باید ضمن همدردی با مردم و پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات، علل و ریشه مشکلات را به مردم توضیح دهیم. یادمان نرود که همین دولت یکی از درخشان ترین کارنامه ها در مهار تورم را در سالهای ۹۳ تا ۹۶ برجای گذاشته است.
 
 ربیعی یکی دیگ راز وظایف روابط عمومی ها را ارتباط با گروههای اجتماعی وابسته به هر دستگاه دانست و گفت: روابط عمومی ها وظیفه سامان دادن گفتگوی اجتماعی میان ذی نفع اجتماعی دستگاه با بالاترین مقام را برعهده خواهند داشت.
 
 سخنگوی دولت در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت و ارتقا جایگاه روابط عمومی ها به عنوان دستگاه هایی که می توانند به خوبی عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند و با پروژه خارجی ـ داخلی ناامید سازی مردم و فروپاشی ذهنی جامعه مقابله کنند از تاکید رئیس جمهوری نسبت به حفظ جایگاه روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت هیئت دولت نیز در خصوص تقویت این نهاد مصوبات خوبی داشته است.
 
 در ادامه این نشست نیز رؤسای مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی مسایل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را با دستیار ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دولت مطرح کردند. یکی از عمده نگرانی های روابط عمومی های دستگاه های اجرایی محدودیت های ایجاد شده در فضای مجازی خصوصا در استفاده از تلگرام برای اطلاع رسانی عمومی اعلام شد که همراه شدن این محدودیت ها با نبود حمایت مناسب از سوی رسانه ملی در بازتاب دستاوردها و خدمات دولت به مردم، کار اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی را بسیار سخت کرده است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد