درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39161صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 9 تیر 1398 - 13:49
آینده نگری روابط عمومی درگرو گذار ازنگاه دولتی است
دکتر محمدسلطانی فراستاددانشگاه - آنچه در غرب باعث رشد روابط عمومی ها شده نگاه به بخش خصوصی و نگاه به اینکه اگر یک سازمان و نهادی بخواهد شروع به کار کند و فعالیت خود را گسترش دهد به روابط عمومی ساختاری خود نگاه نمی کند بلکه از ابزارهای بخش خصوصی استفاده می کند. بنابراین نگاه دولت محور و کارمند محوری به روابط عمومی عامل ایستایی آن خواهد بود و محل و مجالی برای اینده نگری نخواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای پیش بینی آینده ی روابط عمومی سازمان ها اگر آنها نگاه فعال و رو به جلو داشته باشند می توانند همراستای پیشرفت های تکنولوژیکی که در حال تجربه ی آن هستیم در بسترهای مختلف آن ابزاری برای رشد و توسعه ی جامعه و کمک کننده باشند، اما اگر با نگاه دیگر که هنوز با سازو کار سنتی با موضوعات مواجه می شود نه تنها کمکی به رشدو توسعه جامعه نمی کند بلکه عامل نگه دارنده و سربار خواهند بود، اگر روابط عمومی ها به خوبی شرایط و ابزارهای نوین را درک کنند و با آن ها هم راستا شوند به خوبی می توانند خودشان بخشی از جامعه در حال رشد و توسعه باشند.


در حال حاضر نگاه قالب دولتی به حوزه روابط عمومی حاکم است در حالی که در حوزه تبلیغات ما شاهد هستیم رشد این بخش در بستر فضای خصوصی در حال شکل گیری و گسترشی روز افزون یافته است و در چنبره ی نگاه دولتی و قوانین نگه داشته نشده و سعی می کند از این موانع عبور کند. در حالی که اکثر روابط عمومی ها دولتی هستند و مجبور هستند خودشان را با سازو کار دولتی منطبق سازند. در شرایطی که ما نیاز به روابط عمومی خصوصی داریم و نیاز به این داریم که روابط عمومی ها بتوانند ساختارشکنی کنند و از دایره ی دولتی بودن خارج شوند.

 

آنچه در غرب باعث رشد روابط عمومی ها شده نگاه به بخش خصوصی و نگاه به اینکه اگر یک سازمان و نهادی بخواهد شروع به کار کند و فعالیت خود را گسترش دهد به روابط عمومی ساختاری خود نگاه نمی کند بلکه از ابزارهای بخش خصوصی استفاده می کند. بنابراین نگاه دولت محور و کارمند محوری به روابط عمومی عامل ایستایی آن خواهد بود و محل و مجالی برای اینده نگری نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد