درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39102صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 فروردین 1400 - 09:34
5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.


1_ آنها اهمیت این ارتباط را نمی فهمند:
بسیاری از رهبران فکر می کنند که می توانند نماینده این عملکرد باشند. کارگزاران روابط عمومی باید به فهم رهبران شرکت کمک کنند تا آنها به جای آنکه تنها عقاید خود را منتشر کنند، مجبور شوند، بشنوند، یاد بگیرند و درک کنند.


۲_ بسیار پیچیده است:
اغلب رهبران ارزش های ایجاد شده سازمان را نادیده می گیرند و به جای آن بر روی پیام های تجاری تمرکز می کنند. یک پیام همکاری خوب باید ساده و قدرتمند باشد، بنابراین می تواند چندین بار پشت سر هم‌ تکرار شود و باورهای رهبر را انعکاس دهد.


کارگزاران روابط عمومی باید رهبران را متقاعد کنند تا به روشنی فکر و عمل کنند نه اینکه به آنها کمک کنند تا از مشکلات فرار کنند.


۳_آنها مجاز به برقراری ارتباط موثر نیستند:
در اغلب موارد همکاری ارتباط برقرار کنندگان و کارگزاران روابط عمومی مانع ارتباط مورد انتظار، کامل، شفاف و حرفه ای رهبران می شود. این یک حقیقت مهم است.


۴_آنها نمی خواهند اخبار بد را بگویند:
رهبران مانند هر شخص دیگری می خواهند که دوست داشته شوند و به آنها احترام بگذارند. آنها از درگیری و هر ارتباطی که منجر به شکست می شود، دوری می کنند.


آنها از اخبار بد اجتناب می کنند، زیرا می ترسند که مردم این طرز فکر که (پیام رسان را ساکت کن) را اتخاذ کنند. بهترین راه برای مقابله با اخبار بد این است که آنها خودشان این اخبار را ارایه دهند، ابتکار عمل را به دست بگیرند و برنامه را تنظیم کنند.


۵_آنها از ترس عدم اطمینان، شک و تردید رنج می برند:

دوباره چهار دلیل و راه حل های بالا را در نظر بگیرید. اگر رهبران اهمیت آنها را درک کنند می توانند آنها را اجرا کنند. کارگزاران روابط عمومی باید به آنها کمک کنند تا بهترین باشند و آنها را در فرایند یک چهارچوب حرفه ای قرار دهند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد