درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39067صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 15 تیر 1398 - 12:26
بزرگترین کمپین های سال روابط عمومی معرفی شدند
کچم (Ketchum) و میشلن (Michelin) پیشگامان مشاوره ارتباطات جهانی که برنده جایزه بهترین جوایز نقره ای آمریکای شمالی شدند، بزرگترین کمپین سال روابط عمومی را ایجاد کردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کچم (Ketchum) و میشلن (Michelin) پیشگامان مشاوره ارتباطات جهانی که برنده جایزه بهترین جوایز نقره ای آمریکای شمالی شدند، بزرگترین کمپین سال روابط عمومی را ایجاد کردند.

 

به گزارش گروه بین الملل شارا به نقل از PRNewswire، کچم علاوه بر برنده شدن بهترین جایزه، مفتخر به دریافت چهار جایزه دیگر از جوایز نقره ای شد و همچنان رکورد خود را در برنده شدن بیشترین جوایز نقره ای با ۱۸۴ عنوان حفظ کرده است.  کچم و مشتریان وی نیز پنج جایزه عالی را به خود اختصاص دادند.


بری رافرتی، شریک، رئیس و مدیر عامل شرکت  کچم گفت:" بینش های بزرگ در قلب هایی هستند که ایده های خلاق ایجاد می کنند و بینشی که در نهایت منجر به برنامه streetTread میشلن شد، نشان دهنده این است که چگونه تیم های ما با نیازها و مخاطبان مشتریان عمیقا ارتباط برقرار می کنند. باعث افتخار است که ما با مشتریان خود این جایزه را به اشتراک بگذاریم و من به این کمپین باورنکردنی و تمام برنامه هایی که این جوایز را دریافت کرده اند، افتخار می کنم.

گفتنی است در ماه مارس، کچم با توجه به سطح بالای هماهنگی کار موثر و خلاقانه در میان تعدادی از مشتریان، توسط PRWeek در ۲۰ سال گذشته به رسمیت شناخته شده است. شرکت کچم در سال ۲۰۱۸ با دریافت ۳۰ تندیس شیر طلایی کن توسط مشتریان و شرکای آژانس، بیشترین جایزه روابط عمومی را در جشنواره بین المللی کن به خود اختصاص داد.


درباره کچم
 کچم با فعالیت در بیش از ۷۰ کشور در شش قاره جهان یکی از پیشگامان مشاوره ارتباطات جهانی است. PRWeek در ۲۰ سال گذشته کچم را برنده ۷۶ تندیس شیر کن و شش جایزه بی سابقه کمپین سالانه روابط عمومی معرفی کرده است.  کچم بخشی از گروه روابط عمومی آمنیکام است.


درباره گروه روابط عمومی آمنیکام
گروه روابط عمومی آمنی کام یک گروه جهانی متشکل از سه سازمان برتر روابط عمومی جهانی در سراسر جهان و سازمان های تخصصی در زمینه هایی از جمله روابط عمومی، بازاریابی برای زنان، استراتژی سلامت جهانی و مسئولیت اجتماعی است.

 

این گروه شامل بیش از ۶۳۰۰ حرفه ای روابط عمومی در بیش از ۳۷۰ دفتر در سراسر جهان است که تخصص خود را در اختیار شرکت ها و سازمانهای دولتی، غیردولتی و غیر انتفاعی در طیف وسیعی از صنایع قرار می دهند.

 

گروه آمنی کام برای مشتریان خود از طریق تمرکز بی وقفه بر استعداد، پیگیری مداوم نوآوری و فرهنگی در قالب همکاری های ایجاد شده ارایه می دهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد