درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:45   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39022صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 خرداد 1398 - 17:57
مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند
سید غلامرضا کاظمی دینان مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی با اعلام اینکه جایگاه روابط‌عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی زیر نظر بالاترین مقام اجرایی است گفت: ادغام روابط‌عمومی در دفاتر وزرا و روسای سازمان‌ها خلاف آیین‌نامه‌های موجود است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سید غلامرضا کاظمی دینان مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی با اعلام اینکه جایگاه روابط‌عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی زیر نظر بالاترین مقام اجرایی است گفت: ادغام روابط‌عمومی در دفاتر وزرا و روسای سازمان‌ها خلاف آیین‌نامه‌های موجود است.

سید غلامرضا کاظمی دینان مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی با اعلام اینکه جایگاه
روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی زیر نظر بالاترین مقام اجرایی است گفت: ادغام روابط‌عمومی در دفاتر وزرا و روسای سازمان‌ها خلاف آیین‌نامه‌های موجود است.

وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی نقطه تماس، پیگیری و امید مردم برای ارتباط به کارگزاران و مدیران دستگاه‌هاست افزود: نباید به بهانه‌های مختلف از جمله تغییر ساختار، جایگاه روابط‌عمومی را تنزل دهیم.


رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی تاکید کرد: روابط‌عمومی مسئول اصلی ایجاد هویت و ارزش سازمان است در حالی که دفتر رییس، مسئول رتق و فتق امور مسئول اجرایی است. روابط‌عمومی تنها واحد نقدکننده عملکرد رییس و مجموعه در سازمان است در حالی که رئیس دفتر مبلغ صرف و پیگیر اجرای اوامر اوست.


کاظمی دینان با اشاره به اینکه باید از تجربه‌های گذشته درس گرفت افزود: تجربه ادغام روابط‌عمومی و حوزه مدیریت در کشور ما یک تجربه شکست خورده است!


وی با اشاره به مصوبات دولت‌های مختلف در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی گفت: بر اساس قوانین و مقررات، مدیران روابط‌عمومی از اعضای شورای معاونین محسوب شده، در این جلسات شرکت می‌کنند و به بالاترین مقام اجرایی گزارش می‌دهند.


این مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی با اشاره به نارضایتی فعالان و متخصصان روابط‌عمومی از اقداماتی که شان و جایگاه این حوزه را تنزل می‌دهد گفت: در دورانی که تمرکز این عزیزان باید صرف تقویت مناسبات درون و برون سازمانی شود، اقدامات خامی چون ادغام این حوزه با دفتر مدیریت، هدر دهنده انرژی و منابع سازمانی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد