درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:00   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3902صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 9 تیر 1392 - 05:34
شرایط شرکت در انتخاب روابط عمومی های برتر اعلام شد
مدیر اجرایی جشنواره با اعلام این مطلب، گفت: کلیه روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط  تا پایان شهریورماه 1392 فرصت دارند برای شرکت در دهمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشور، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
  

دهمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشور از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش شارا، مدیر اجرایی جشنواره با اعلام این مطلب، گفت: کلیه روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط  تا پایان شهریورماه 1392 فرصت دارند برای شرکت در دهمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشور، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 نوش زاده افزود: آثار ویژه، اصلی، فعالان روابط عمومی و روابط عمومی دیجیتال پذیرفته، ارزیابی و جایزه اهدا می شود.جشنواره روابط عمومی های برتر و قدردانی از پیشگامان روابط عمومی کشور در چهار بخش

وی با اشاره به این موضوع که در بخش فعالان روابط عمومی از مدیران حامی روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی قدردانی خواهد شد، ادامه داد: برای دومین سال متوالی نشان روابط عمومی، جایزه ویژه سال و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی طراحی شده و به سازمان ها و افرادی تعلق می گیرد که در تولید یک ایده و یا یک عملکرد مدیریتی، ایجاد بسترهای حقوقی و ساختارهای تخصصی، پاسداری از استانداردهای حرفه ای، تکریم شعور و آگاهی مردم و به طور کلی  برای توسعه و اعتلای روابط عمومی کشور فعالیت های مشخص، تاثیرگذار و موثری انجام داده باشند.

دبیر جشنواره گفت: انتخاب و معرفی آثار جشنواره توسط گروهی از اساتید، صاحب نظران و کارشناسان با تجربه روابط عمومی و ارتباطات صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است فقط آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در حد فاصل سال 1391 تولید شده باشند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد