درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39010صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 27 خرداد 1398 - 07:25
خلاقیت در ذات روابط عمومی است
دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات - انسان ذاتاً موجود خلاقی استً. یونانیان باستان براین عقیده بودند که انسان در هر شرایطی اقلیمی و سنی که باشد ذات او خلاق و اندیشمند است ولی در بسیاری موارد جامعه مانع بروز ذات خلاق انسان ها می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انسان ذاتاً موجود خلاقی استً. یونانیان باستان براین عقیده بودند که انسان در هر شرایطی اقلیمی و سنی که باشد ذات او خلاق و اندیشمند است ولی در بسیاری موارد جامعه مانع بروز ذات خلاق انسان ها می شود.


فیلم عصر جدید چارلی چاپلین در سال 1945 یکی از شاهکارهای ادبیات رسانه است که در این فیلم اعتراف می شود به این موضوع که در رسانه های جدید انسانها شبیه گوسفند و حیوانات بدون خلاقیت کار یکنواخت بدون فکر انجام می دهند و حتی غذا در محل کارشان سرو می شود و کارهای زنجیره ای یکنواخت تولید می شود. در این شرایط امکان تغییر در کار وجود ندارد و سکانس هایی که خروج کارگران از کارخانه را کنار گله ی گوسفندان نشان می دهند.


در واقع پیام این فیلم این است که در سازمانهای جدید خلاقیت از بین رفته و کارهای تکراری باعث فرسایش در افراد می شود. مهمترین نمونه خلاقیت کارآفرینان هستند که بالاترین درجه خلاقیت را دارند که دست به ایجاد کارهای تازه و بدیع می زنند مانند کسانی که با تجزیه زباله های آهن آلات را جداسازی کرده و تبدیل به شمش می کنند و پس از فروش ارزش افزوده از آن ایجاد می شود.


در واقع افراد مبتکر و خلاق آینده نگر هستند و از آینده و سرانجام خلاقیت نمی ترسند، بنابراین اعتماد دیگران را جلب کرده و اقدام به تاسیس شرکتها و مجموعه های بزرگ می کنند.


کارآفرینان تجسم توفیق خلاقیت هستند و برای ایجاد خلاقیت در جامعه باید به تربیت نیروی خلاق و ایجاد مسیر و شرایط جامعه پذیری خلاقیت نیز فکر شود. جامعه پذیری خلاقیت با تاکید بر سه عامل مهم آموزش در خانه، مدرسه و رسانه های جمعی تحقق می یابد و انسان وقتی وارد جامعه می شود جامعه باید خلاقیت او را تشویق کند و ابتکار صورت بگیرد ما در روابط عمومی های مان نیازمند تولید و مدیریت و ارتقاء خلاقیت هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد