درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39003صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 26 خرداد 1398 - 18:41
آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟!
گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دفتر وزارتی ادغام شد. البته تماس های شارا با سیدمالک حسینی برای تایید صحت یا عدم صحت این ادغام بی نتیجه بود چون تلفن همراه ایشان خاموش بود و دفتر ایشان هم تاکنون پاسخ درستی ارایه نکرد. به گزارش شارا، اگر این خبر صحت داشته باشد و مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی منحل شده و به واحدی ذیل دفتر وزیر تنزل داده شده باشد، می توان شاهد از هم گسیختگی هر چه بیشتر سپهر ارتباطی دولت بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دفتر وزارتی ادغام شد.

 

البته تماس های شارا با سیدمالک حسینی برای تایید صحت یا عدم صحت این ادغام بی نتیجه بود چون تلفن همراه ایشان خاموش بود و دفتر ایشان هم تاکنون پاسخ درستی ارایه نکرد.

 

به گزارش شارا، اگر این خبر صحت داشته باشد و مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی منحل شده و به واحدی ذیل دفتر وزیر تنزل داده شده باشد، می توان شاهد از هم گسیختگی هر چه بیشتر سپهر ارتباطی دولت بود.

 

متاسفانه شورای اطلاع رسانی دولت قادر به دفاع از مصوبات قانونی خودش هم نیست.

وزرا و مسئولین توجه داشته باشند نمی توانند کارهای فراقانونی انجام دهند و هر وزیر و مدیری بر حسب سلیقه خود، عنوان و وظایف روابط عمومی را بالا و پایین کند. مگر می شود روابط عمومی وزارتخانه های دولت، نام های مختلف داشته باشند بعد تکلیف اصلاحیه دولت در سال 1391 چه می شود؟

 

این آیین نامه را ملاحظه بفرمایید:

 

آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط‌عمومی دستگاههای اجرایی، موضوع تصویب‌نامه شماره ۶۵۳۵۴/ت۳۷۳۷۴هـ مورخ ۲۷/۴/۱۳۸۶ به شرح زیر اصلاح می‌شود:

۱ـ عنوان آیین‌نامه به شرح زیر اصلاح می‌شود:

"آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاههای اجرایی"

۲ـ بندهای "الف" و "ج" ماده (۱)، به شرح زیر اصلاح می‌شوند:

الف ـ روابط‌عمومی: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی

ج ـ رییس شورا: رییس‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت

۳- متن زیر به عنوان تبصره(۱) به ماده (۲) آیین نامه یادشده اضافه و ترتیب تبصره های بعدی اصلاح می شود:

تبصره۱- سطح سازمانی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در وزارت خانه ها و معاونت های رئیس جمهور به مرکز ارتقا و عنوان آنها به "مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی" اصلاح می گردد. در ساختار سازمانی مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت خانه ها و معاونت های رئیس جمهور، اولین سطح پایین تر از رئیس مرکز، مدیر می باشد و هر مرکز حداکثر می تواند سه اداره داشته باشد.

۴ـ در تبصره (۲) ماده (۲) عبارت "با پیشنهاد رییس شورا تهیه " جایگزین عبارت "با پیشنهاد سخنگوی دولت به تأیید شورای اطلاع‌رسانی دولت رسیده و با تصویب معاونت ذی‌ربط و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور" می‌شود.

۵ـ تبصره (۲) ماده (۲) به شرح زیر اصلاح می‌شود:

"تبصره ۲ـ مصوبات شورای اطلاع رسانی دولت پس از ابلاغ به مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی لازم الاجراء است.

۶ـ درتبصره (۲) ماده (۳) بعد از واژه "هماهنگی" واژه "شورای" اضافه می‌شود.

۶ـ ماده (۴) به شرح زیر اصلاح می‌شود:

"ماده ۴ ـ رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه ها و معاونت های رئیس جمهور پس از تایید رئیس شورا توسط وزیر یا معاون رئیس جمهور منصوب و مستقیما زیر نظر وی فعالیت می نماید. روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی مکلف به هماهنگی با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و ارائه گزارش عملکرد خود هستند."

۸ـ در ماده (۸) عبارت "اسفند ماه" به عبارت "دی‌ماه" اصلاح می‌شود.

۹- متن زیر به عنوان ماده(۱۲) به آیین نامه اضافه می گردد:

«ماده ۱۲ ـ به منظور افزایش ظرفیت های اطلاع رسانی هدفمند درمجموعه استانها، ادارات روابط عمومی استانداریها به اداره کل ارتقا می یابد.»

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد