درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 08:28   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38963صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 9 مهر 1400 - 12:45
کتاب: روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
کتاب روابط عمومی در عصر وابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر ‌شد. این کتاب که مجموعه هفت مقاله علمی می باشد بکوشش مهدی و حنانه باقریان راهی بازار نشر ‌شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
به همت
انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر ‌شد.

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب که مجموعه هفت مقاله علمی می باشد بکوشش مهدی و حنانه باقریان راهی بازار نشر ‌شد.

 

 

عنوان کتاب: روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
بکوشش: مهدی باقریان – حنانه باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده گان
حروفچین و صفحه‎آرا: غلامحسن بابازاده گان
انتشارات: کارگزار روابط‏ عمومی


 

کتاب "روابط عمومی در عصر هوشمند" شامل 8 مقاله علمی بشرح زیر است:


1- هوش مصنوعی؛ تاریخچه، کاربردها/ نویسنده. استفن هرگت/ ترجمه:ه محسن چینه‌کش.


2- چگونه هوش مصنوعی، روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟/ مدینه پورمحمد پورناکی و محمدعلی ترابی گودرزی.


3- روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست/ نویسندگان: کریس گالووی و لوکاس سویاتک/ ترجمه: علی قنبرزاده و الهام گودرزی.


4- کارکردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی نوین/ بهمن علی بخشی.


5- تفکر مبتنی بر سناریو و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت روابط عمومی/ نویسندگان: سارا علیاری و صادق سکری.


6- هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی/ نویسندگان: رضا زمردی و علیرضا بابایی.


7- سناریو نگاری جایگاه روابط عمومی در سازمان های فرهنگی با توجه به کارکردهای واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در انقلاب اطلاعات/ حسن عزیزیان.


8- هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری/ مریم سلیمی.


این کتاب از دو منظر نظری و علمی می تواند برای مدیران و کارگزاران روابط- عمومی و نیز دانشجویان و سایر علاقمندان به حوزه مهم ارتباطی مفید و ارزشمند باشد.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره تلفن های 88617576-88617577 تماس حاصل نمایند.

 

کمی از پیشگفتار

هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.


ایجاد لیست های رسانه ای، تنظیم جلسات، نوشتن پیغام های استاندارد، ترجمه صوتی و تصویری به متن و نظارت بر رسانه های اجتماعی به ماشین ها منتقل می شود که می تواند این کار را بهتر از انسان انجام دهد. با این حال، مهارت های نرم افزاری - ایجاد رابطه، توسعه استراتژی خلاقانه، اعتمادسازی و داستان پردازی – همچنان در اختیار متخصصان روابط عمومی باقی خواهد ماند و در این زمینه کاری از دست ماشین ها ساخته نیست.


هوش مصنوعی در زمینه های زیر به روابط عمومی در آینده کمک می کند:
• هوش مصنوعی به روابط عمومی ها کمک می کند تا انتشار متون خبری را به طور موثرتر انجام دهند.

 

• ویراستاران، تحلیلگران و کارکنان می توانند با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی دفاترشان را به یک اتاق کنفرانس تبدیل کنند.


• هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند.

 

• ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.


• هوش مصنوعی، قابلیت های بیشتر برای ارتباطات و روابط عمومی ارائه می دهد.


• متخصصان ارتباطات مشتری می توانند با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات این بخش را آسان تر کرده و ضمن کاهش هزینه های آن، وفاداری مشتری را افزایش دهند.


بعلاوه متخصصان روابط عمومی با مجموعه وسیعی از داده ها در رسانه های اجتماعی مواجه هستند و سالها طول می کشد از طریق تجزیه و تحلیل، نتیجه گیری و استفاده موثر از این داده ها را انجام دهند اما ماشین های هوش مصنوعی می توانند این داده ها را ظرف چند دقیقه تجزیه و تحلیل کنند و بینش های تازه ای را ارائه دهند. حرفه ای های روابط عمومی می توانند از اطلاعاتی که از طریق هوش مصنوعی دریافت می کنند برای تطبیق رویکرد خود و بهبود میزان موفقیت خود استفاده کنند.


خلاصه این که روابط عمومی ها باید به فکر برنامه ریزی برای استفاده بهینه از قابلیت های هوش مصنوعی باشند و به صورت خلاقانه درگیر در فهم مفاهیم هوش مصنوعی شوند.

 

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4587

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد