درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38819صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 خرداد 1398 - 10:30
استاندار هرمزگان: روابط عمومی ها باید همواره در کار خود نوآوری و خلاقیت داشته باشند
استاندار هرمزگان گفت: خدمات انجام شده از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید از ابعاد مختلف توسط روابط عمومیها مطرح و منعکس شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار هرمزگان گفت: خدمات انجام شده از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید از ابعاد مختلف توسط روابط عمومیها مطرح و منعکس شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست با اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان، حامیان برگزاری مراسم روز روابط عمومی در استان و کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری هرمزگان، عنوان کرد: جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی استان باید به صورت منظم زیر نظر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شود.
 
 وی ادامه داد: روابط عمومی ها با تولید محتوای رسانه ای به صورت فعالانه و انعکاس آن، پویایی سازمان خود را به جامعه نشان دهند.
 
 استاندار هرمزگان افزود: خدمات انجام شده از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید از ابعاد مختلف توسط روابط عمومی ها مطرح و منعکس شود و این امر موجب امید آفرینی خواهد شد.
 
 همتی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید همواره در کار خود نوآوری و خلاقیت داشته باشند و با مطالعه امور خود را انجام دهند.
 
 استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی مخصوص روابط عمومی ها در هرمزگان به صورت جدی پیگیری و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شود.
 
 وی با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید در راستای تنویر افکار عمومی به مواردی که مطرح می شود به موقع و شفاف پاسخ دهند، اظهار داشت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید موضوع مهم تنویر افکار عمومی را جدی بگیرند و از طریق روابط عمومی های خود به مسائلی که در فضای رسانه ای و مجازی مطرح می شود به موقع و شفاف پاسخ دهند.
 
 وی اضافه کرد: برقراری تعامل مناسب با رسانه ها از دیگر مواردی است که روابط عمومی های دستگاه ها باید در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد