درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 12:05   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38817صفحه نخست » خبر یکشنبه، 11 خرداد 1398 - 20:06
وزیر نیرو: مدیران روابط عمومی شرکت‌های آب و برق از طریق فراخوان انتخاب می‌شوند
وزیر نیرو گفت: با طراحی ساختار جدید و ابلاغ وزیر، پس از این بایستی مدیران روابط عمومی تمامی شرکت‌های زیرمجموعه از طریق فراخوان انتخاب شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وزیر نیرو گفت: با طراحی ساختار جدید و ابلاغ وزیر، پس از این بایستی مدیران روابط عمومی تمامی شرکت‌های زیرمجموعه از طریق فراخوان انتخاب شوند.

به گزارش شارا به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در حاشیه بازدید امروز خود از دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه وزارت نیرو به لحاظ طبیعت ماموریت‌های خود در مقایسه با سایر دستگاه‌ها باید از ایستایی کمتری برخوردار باشد، ادامه داد: اگر درون وزارت نیرو تنها یک دستگاه باشد که به هیچ عنوان حق ندارد حالت ایستایی داشته باشد، مطمئنا این بخش روابط عمومی خواهد بود و نباید به هیچ وجه یک فعالیت روزمره را به شکل مستمر تکرار کند.

وی ادامه داد: بر این اساس بایستی یک تغییر مدل ذهنی در فعالیت روابط عمومی‌های وزارت نیرو اتفاق بیفتد و در این مسئله هیچگونه کپی‌برداری از سایر دستگاه‌ها صورت نگیرد. به همان اندازه که جنس ماموریت‌های وزارت نیرو در مقایسه با سایر دستگاه‌ها منحصر به فرد است و هیچ دستگاهی این چنین در تماس با مردم نبوده و در افزایش امنیت خاطر و آسایش آن‌ها تاثیرگذار نیست، بنابراین این تفاوت‌ها و حالات انحصاری باید در روابط عمومی این مجموعه نیز خود را نشان بدهد.


اردکانیان بر لزوم شکل‌گیری یک واحد کاملا پویا در روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: اگر به این مسئله پی ببریم و سپس آن را بپذیریم طبیعتا نوع فعالیت‌ روابط‌ عمومی نباید با سایر دفاتر و واحدها یکسان باشد و اگر به هر دلیلی رویه یکسانی در دستور کار قرار گرفته بایستی آن را متوقف، تغییر و اصلاح کرد.


وزیر نیرو ادامه داد: روابط عمومی‌های وزارت نیرو بایستی از دستگاهی که بیشتر معرف کارهای انجام شده و مبلّغ کیفیت کارهای انجام شده دستگاه متبوع خود است و باید تبدیل به مجموعه‌ای شود که بیشتر راجع به فعالیت‌های در حال انجام و یا آنچه باید در سازمان اتفاق بیفتد صحبت کنیم.


وی خاطرنشان کرد: باید هر چه سریع‌تر در تمامی استان‌ها ساختار جدیدی طراحی شود تا مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه از طریق فراخوان انتخاب شوند. برای ورود به دوران جدیدی از فعالیت‌ها لازم است تا افراد توانمند این حوزه نیز در این عرصه حضور داشته باشند.


اردکانیان تصریح کرد: درصددیم تا فراخوان‌های فعلی انتخاب مدیران در وزارت نیرو را به یک شیوه‌نامه تبدیل کنیم تا به عنوان یک اقدام مستمر در دستور کار قرار بگیرد.


وزیر نیرو با تاکید بر اینکه فعالیت در روابط عمومی شدیدا نیازمند کار تیمی است، ادامه داد: یکی از آفت‌های کار روابط عمومی نداشتن ارتباط زنجیره‌ای میان دفاتر زیرمجموعه این بخش است. پیوستگی و زنجیره‌ای بودن فعالیت‌ها یک سطح بالاتری از توسعه یافتگی سازمانی است و در مقابل جزیزه‌ای عمل کردن به ویژه در روابط‌ عمومی‌ها یک سطح عقب مانده‌تر و توسعه نیافته‌تر در فعالیت‌ها است.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد