درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38796صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 9 خرداد 1398 - 12:47
دیدار مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با کارکنان روابط عمومی
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با کارکنان اداره روابط عمومی دیدار نمود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با کارکنان اداره روابط عمومی دیدار نمود.
 
 در این دیدار که معاونان مالی و پشتیبانی و منابع انسانی و تحقیقات شرکت نیز حضور داشتند، مهندس نعمتی طی سخنانی ضمن تقدیر و تمجید از عملکرد روابط عمومی نیروگاه در حوزه های مختلف، اظهار داشت: در شرایط فعلی یکی از رسالت های مهمی که روابط عمومی به عنوان زبان گویای شرکتهای مدیریت تولید به عهده دارد، دفاع موثر از حوزه تولید و انعکاس واقعیتها و مشکلات این حوزه میباشد.
 
 مهندس نعمتی از حفظ واحدهای موجود به عنوان مهمترین وظیفه کارکنان شرکتهای مدیریت تولید برق یاد کرد و افزود: نیروگاه ها متعهد و موظف به تولید برق استاندارد و مطمئن و تأمین نیازمندی مشترکان هستند، پس همه تلاشها باید معطوف به این امر باشد که از سیستم های موجود به نحو احسن محافظت و بهره برداری شود و لذا روابط عمومی میتواند در بخش پاسخگویی، اقناع افکار و انعکاس واقعیتهای موجود نقش مؤثری ایفا نماید.
 
 در ابتدای این دیدار سرپرست اداره روابط عمومی ضمن تشکر از حسن نظر و توجه مدیران به روابط عمومی، گزارشی از فعالیتها و اقدامات یکساله و برنامه های آتی روابط عمومی ارائه نمود.
 
 مهندس سیدمیثم عمادی، توسعه روابط درون و برون سازمانی را موجب پویایی بیشتر سازمان دانست و گفت: هدف ما رساندن روابط عمومی به جایگاه واقعی آن است بر همین اساس تمام سعی ما بر این است که ضمن برقراری روابط صمیمانه و دوستانه با همه همکاران، روابط مدیران و کارکنان را تسهیل و پیگیر مطالبات آنان باشیم، همچنین تعامل بسیار خوبی بین روابط عمومی نیروگاه با خبرنگاران برقرار است و اصحاب رسانه و نمایندگان افکار عمومی به سهولت به اخبار نیروگاه دسترسی دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد