درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38763صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 7 خرداد 1398 - 11:47
فرماندار ابرکوه: بخش عمده تکریم ارباب‌رجوع بر دوش روابط عمومی‌ها قرار دارد
اگر ارباب‌رجوع بی‌اطلاع و یا ناراضی است، رئیس آن اداره کوتاهی کرده و باید از طریق روابط عمومی، اطلاعات کامل از روند خدمات اداره تحت مدیریت خود را در اختیار مردم قرار دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر ارباب‌رجوع بی‌اطلاع و یا ناراضی است، رئیس آن اداره کوتاهی کرده و باید از طریق روابط عمومی، اطلاعات کامل از روند خدمات اداره تحت مدیریت خود را در اختیار مردم قرار دهد.


به گزارش شارا، محمد کاظمی نسب در جمع روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان، اظهار کرد: انعکاس اخبار هر مجموعه به بیرون و نقش روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست؛ اما از دیدگاه درون‌سازمانی، نسبت به این پست بسیار کم‌لطفی می‌شود.


کاظمی نسب خاطرنشان کرد: عموماً سازمان‌های دولتی مبتنی بر یک نظام اداری سخت و غیرقابل انعطاف هستند که برای کارکنان آن دستورالعمل‌هایی نوشته شده است که بعضاً اشتباه است یا برای یک نقطه جغرافیای خاص مناسب نیست؛ اما در چنین فضایی باید با رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل‌ها خدمات را به مردم ارائه و اجازه ندهیم آنان ناراضی باشند.


فرماندار ابرکوه تأکید کرد: مردم حق دارند که حتی قبل از حضور در سازمان یا اداره‌ای بدانند که چگونه باید خدمات را دریافت کرده و حتی کارشان در فلان اداره چقدر به طول می‌انجامد. حال اگر ارباب‌رجوع بی‌اطلاع و یا ناراضی است، رئیس آن اداره کوتاهی کرده و باید از طریق روابط عمومی، تمامی این موارد را به اطلاع مردم برساند.


وی اضافه کرد: مستخدمین دولت از بالاترین رده و پست گرفته تا پایین‌ترین آن، خادم مردم بوده و فلسفه استخدام آنان نیز همین است که تا آخرین لحظه‌ای که در اداره دولتی مشغول به کار هستند، پاسخگو و ارائه‌دهنده خدمات به مردم باشند؛ لذا هیچ فرد در هیچ سمت و جایگاهی حق بی‌احترامی به ارباب‌رجوع و یا زیر سؤال بردن شأن او را ندارد.


کاظمی نسب با تأکید بر رعایت قوانین و ضوابط در همه امور، اذعان کرد: رعایت شأن مردم و پاسخگویی به آنان هیچ مغایرتی با اجرای کامل و موبه‌موی قوانین ندارد.


مقام عالی دولت در ابرکوه روابط عمومی را محوری‌ترین عنصر و پست سازمانی در هر اداره دانست و گفت: یکی از حقوق مردم این است که از کلیه اخبار و رویداد‌های سازمان‌های دولتی مطلع شده و بدانند که رئیس اداره که از بودجه عمومی و مالیات مردم استفاده می‌کند چه‌کاری انجام می‌دهد؛ لذا این مهم نیز بر عهده روابط عمومی است که حلقه اتصال بین مردم و سازمان مربوطه است.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رسانه‌های معاند هرلحظه به دنبال تبلیغات سوء علیه نظام و ناکارآمد جلوه دادن حکومت هستند، ضروری است که مجموعه حاکمیت نیز تمامی اقداماتی که برای مردم انجام می‌دهد، به‌صورت عمومی اعلام کرده و اجازه ندهد رسانه‌های بیگانه با انتشار یک خبر دروغ و یا ناقص، اذهان مردم را مشوش کنند.


فرماندار ابرکوه در خاتمه عنوان کرد: تکریم ارباب‌رجوع یکی از وظایف مهم هر اداره و سازمان است که بخش عمده آن بر دوش روابط عمومی‌ها قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد