درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38752صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 خرداد 1398 - 15:17
مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با کارکنان روابط عمومی مطرح کرد؛ توسعۀ فرهنگی بر توسعۀ اقتصادی و سیاسی تقدم دارد
به‌مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتـــباطات، مهنــــدس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیریت و کارکنان روابط عمومی این شرکت دیدار و ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این واحد از تلاش آنان قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به‌مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتـــباطات، مهنــــدس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیریت و کارکنان روابط عمومی این شرکت دیدار و ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این واحد از تلاش آنان قدردانی کرد.

مدیرعامل
فولاد مبارکه اصفهان با تأکید بر این‌که پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد (ص)، در اوج زمان جاهلیت، مردم را از راه کلام به یکتاپرستی دعوت کردند و بر قلوب مخاطبان خود اثر گذاشتند، اظهار داشت: اقناع‌سازی مخاطبان و همراه کردن ذی‌نفعان با سازمان، مهم‌ترین خروجی کار روابط عمومی است؛ تاآنجا‌که از کار روابط عمومی به‌عنوان یک هنر کارآمد یاد شده است.


وی با اشاره به این‌که در کنار قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی، قدرت فرهنگی و رسانه‌ای با ضریب نفوذ بسیار زیادی از سایر قدرت‌ها پشتیبانی می‌کند و زمینۀ به بار نشستن آن‌ها را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ با استفاده از همین قدرت نرم فرهنگی و تبلیغات هدفمند تلاش می‌کنند تا با دست‌کاری افکار عمومی، ذهن مخاطبان را به تسخیر خود درآورند و به مطامع اقتصادی، سیاسی و نظامی خود دست یابند.


مهندس عظیمیان درخصوص اهمیت تخصص در کار روابط عمومی گفت: زاویۀ نگاه کارشناسان و متخصصان روابط عمومی باید به‌درستی ترسیم شود؛ در غیر این صورت، نه‌تنها تأثیر موردنظر را نخواهد داشت، بلکه ممکن است نتایج معکوسی به همراه داشته باشد؛ ازاین‌رو باید با مخاطب‌شناسی و مطالعۀ دقیق شرایط و محیط پیرامون، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کرد تا به تعالی روزافزون سازمان منجر شود.


او ایجاد انسجام سازمانی را یکی دیگر از مهم‌ترین خروجی‌های کار روابط عمومی دانست و با اشاره به این‌که قدرت فکری روابط عمومی باید بر قدرت مالی آن مقدم‌ باشد، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید بتوانند در سخت‌ترین شرایط سازمان را یاری کنند.


همچنین در این دیدار، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز ضمن قدردانی از توجه مدیرعامل به روابط عمومی خاطرنشان کرد: روابط عمومی تلاش خواهد کرد رابط قابل‌اطمینان مدیریت و بدنۀ سازمان باشد. به همین منظور کارکنان این حوزه با تمامی وجود می‌کوشند تا با برقراری ارتباط مؤثر بین مدیریت و کارکنان، راهبردهای مدیریت ارشد سازمان را به کارکنان منتقل کنند. درعین‌حال صدای رسای کارکنان باشند و در نهایت با خلق ارزش مشترک با جامعه، راه دستیابی به اهداف درون و برون‌سازمانی را هموار سازند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد