درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38734صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 خرداد 1398 - 13:21
مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای: روابط عمومی سازمان بر همکاری و تعامل دو جانبه روابط عمومی و رسانه ها بناست
روابط عمومی و رسانه ها دو رکن مهم در فرآیند اطلاع رسانی صحیح به مردم به شمار می آیندکه تعاملات این دو همواره اثرات مثبتی در افزایش مشارکت خدمات گیرندگان سازمانها با سازمانها و نهادهای خدماتی داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی و رسانه ها دو رکن مهم در فرآیند اطلاع رسانی صحیح به مردم به شمار می آیندکه تعاملات این دو همواره اثرات مثبتی در افزایش مشارکت خدمات گیرندگان سازمانها با سازمانها و نهادهای خدماتی داشته است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، با تعدادی از مدیران رسانه ها و تشکل های صنفی رسانه ای در استان اصفهان دیدار و بر ضرورت تعامل بیش از پیش برای شفاف سازی و منطقی سازی مطالبات کاربران بخش حمل و نقل و راهداری تاکید کرد .

مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان در سلسله بازدیدهای استانی خود، با مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان ، مدیرروابط عمومی استانداری اصفهان و مدیران تشکل های صنفی مطبوعات این استان دیدار کرد.


براساس این گزارش منصور فخاران در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اصفهان، قائم مقام و معاونین مدیرکل صداوسیمای استان بااشاره به اینکه عصر حاضر، عصر صداقت رسانه ای است، گفت : اصلاح رفتارها و فرهنگ ترافیکی با همکاری رسانه ها ممکن است.

وی افزود :استان اصفهان یکی از مهمترین استان های کشور به لحاظ استراتژیک در حوزه راه و حمل ونقل به شمار می آید و نیازمند نگاه ویژه رسانه ای است که در این راستا می توان از انتشار اخبار ، عملکرد و واقعیات ، از طریق رسانه های مختلف به ویژه صدا و سیمابه عنوان دو ابزار پر مخاطب ارتباطی بهره گرفت این در حالی است که باید واقعیات را با تمام نقاط ضعف و قوت به مردم نشان دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جدید فصل جدیدی در روابط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان و صدا وسیمای مرکز استان گشوده شود.

ضرورت نگاه ویژه به مقوله راهداری و حمل ونقل جاده ای
براساس این گزارش مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در ادامه با مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان دیدار کرد. وی در این دیدار از پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی مناسب این اداره در بحران های سیل نوروزی تقدیر و تشکر کرد وبر ضرورت نگاه ویژه صدا و سیما به بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان دو بخش مهم در توسعه اقتصادی تاکید کرد و توجه به مقوله ارتقای ایمنی راهها و کاهش تصادفات را امری ملی قلمداد کرد که رسانه ملی می تواند در این راستا نقش مهمی را ایفا کند .

روزنامه ها همچنان نقش مهمی در اطلاع رسانی عهده دار هستند
fه گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان ، همچنین در سفر خود به استان اصفهان با عبدالحسین جعفری رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان و پیشکسوت عرصه رسانه دیدار کرد.

وی در این دیدار به نقش و جایگاه رسانه در گفتمان سازی و اصلاح رفتارهای ترافیکی مردم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت : روابط عمومی و رسانه ها دو رکن مهم در فرآیند اطلاع رسانی صحیح به مردم به شمار می آیندکه تعاملات این دو همواره اثرات مثبتی در افزایش مشارکت خدمات گیرندگان سازمانها با سازمانها و نهادهای خدماتی داشته است.

تصادفات درون شهری و برون شهری، درد مشترک شهرداری و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای
فخاران در ادامه با رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان و رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان دیدار کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور گفت: سیاست اصلی ما در روابط عمومی سازمان بر همکاری و تعامل دو جانبه روابط عمومی و رسانه ها بنا شده است.

فخاران خاطرنشان کرد: فصل مشترک حوزه شهری و برون شهری مباحث مرتبط با مدیریت ترافیک ، فرهنگ ترافیک و اصلاح رفتارهای ترافیکی است.

امیر احمد زندآور رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان ضمن استقبال از افزایش تعاملات رسانه ها با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان و پوشش خبری رویدادهای این نهاد اظهار کرد: آمادگی داریم تا دررابطه با مشکلات و معضلات ترافیکی که ریشه های فرهنگی دارند، با یکدیگر همکاری و تعاملاتی بیش از پیش داشته باشیم .

مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،پیش از این نیز در سفر به استان هرمزگان در راستای استراتژی توسعه ارتباطات رسانه ای بخش حمل و نقل و راهداری ، با مدیرکل سیمای مرکز خلیج فارس و مدیر ارتباطات این مرکز ،همچنین با انجمن صنفی روزنامه نگاران و خانه مطبوعات استان دیدار و با اهدای لوح تقدیر ،از خدمات و زحمات تلاشگران ارتباطات و رسانه های استان یاد شده ، قدردانی کرد .

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد