درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38709صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 4 خرداد 1398 - 10:54
استاندار کردستان: روابط عمومی ها باید در توسعە استان نقش آفرینی کنند
استاندار کردستان خواستار نقش آفرینی بیشتر روابط عمومی های استان برای توسعه و ارتقا جایگاه کردستان در همه بخش ها شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار کردستان خواستار نقش آفرینی بیشتر روابط عمومیهای استان برای توسعه و ارتقا جایگاه کردستان در همه بخش ها شد.

به گزارش شارا، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 29 اردیبهشت ماه در آیین بزرگداشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات و تبریک این مناسبت گفت: در یکسال گذشته مسائل به نحوی پیش رفته است که نشان می دهد ارتباط چندانی میان روابط عمومی ها و مدیران وجود نداشته است.


وی ضعف عملکرد روابط عمومی ها را به عدم باور مدیران و دل مشغولی روابط عمومی ها به مسائلی خارج از شرح وظایفشان نسبت داد و افزود: هر دو رویه در پیش گرفته شده ناصحیح بوده و باید این نگاه هر چه زودتر اصلاح شود.


مرادنیا با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی باید هنرمندانه به انعکاس دوسویه رویداها بپردازند و نقش خود را همچون یک پل ارتباطی ایفا کنند، عنوان کرد: کار روابط عمومی ادارات نباید در مسائل جزیی نظیر نصب بنر و پلاکارد خلاصه شود بلکه باید هنرمندانه به مسائل توسعه ای ورود و نقش ایفا کنند.


وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از اشخاص و جریان هایی که به ناامید کردن مردم روی آورده اند، بیان کرد: امروز بزرگترین سرمایه استان نیروی انسانی آن است اما نسبت به استان آنقدر منفی بافی شده که صاحبان فکر و اندیشه ناامید می شوند.


استاندار کردستان با بیان اینکه عامل توسعه نیافتگی کردستان در گام اول خود ما هستیم اذعان کرد: چرا ما باید مدام از ناتوانی خود بنویسیم در حالیکه واقعاً توانمند و ظرفیت های بی بدیلی برای رشد در اختیار داریم.


وی مدیران دستگاه های اجرایی را به بازنگری در دیدگاه خود نسبت به روابط عمومی ها فرخواند و گفت: روابط عمومی ها می توانند یاری رسان مدیران در بازتاب درست خدمات و تحلیل مسائل باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد