درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:28   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38638صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 15:00
ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد
استاندار تهران با ابلاغ ۱۰ بند در راستای ارتقاء کیفی جایگاه روابط عمومیها به شهرداران استان تهران از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر ضرورت هویت بخشی به فعالیت روابط عمومی ها تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار تهران با ابلاغ ۱۰ بند در راستای ارتقاء کیفی جایگاه روابط عمومیها به شهرداران استان تهران از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر ضرورت هویت بخشی به فعالیت روابط عمومی ها تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، ۱۰ بند ابلاغ شده از سوی استاندار تهران به این شرح است ؛

- بکارگیری نیروهای متخصص، پویا، فعال و متعهد به عنوان مدیر و کارشناس در واحدهای روابط عمومی شهرداری ها.

- پرهیز از جابجایی مکرر مدیران روابط عمومی شهرداری ها و انجام مصاحبه های تخصصی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران قبل از عزل و نصب ایشان.

-ارتقاء سطح فعالیت روابط عمومی شهرداری ها و امکان سنجی لازم برای انجام امور تخصصی در معیت شهرداران وتحقق شاخص پراهمیت اطلاع رسانی مطابق با شرایط کنونی.

-ارتقاء و افزایش سطح کیفی امکانات سمعی و بصری و تجهیزات لازم برای فعالیت در فضا های سایبری ومجازی جهت پوشش خبری شایسته در بزنگاه های رسانه ای توسط واحد روابط عمومی شهرداری ها.

- نظر به تخصصی بودن فرآیند اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت پایگاه اطلاع رسانی، مقتضی است شرایط مدیریت عملیاتی پایگاه اطلاع رسانی شهرداریها بدون دخالت افراد غیر متخصص و با نظارت مستقیم مدیران روابط عمومی شهرداری ها محقق گردد.

- نظر به هماهنگی بهنگام مدیران روابط عمومی با شهرداران، مقتضی است در خصوص اختصاص مکان مناسب برای استقرار واحد روابط عمومی در حوزه شهردار اقدام لازم معمول نمایند.

- با توجه به شرح وظایف ابلاغی روابط عمومی در شهرداریها و مشخص بودن اقدامات لازم الاجرا می بایست فعالیت های واحد روابط عمومی از معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری جدا و از بروز موازی کاری این دو حوزه جدا خودداری شود.

- با توجه به سطح بندی و درجه شهرداریها و نظر به سطح کیفی فعالیت روابط عمومی ها در خصوص تقویت حوزه بین الملل در شهرداری هایی که دارای ظرفیت های تجاری و توریسم هستند اقدام و با بهره گیری از شرایط مشورتی مدیران روابط عمومی امکان ارتقاء سطح فعالیت روابط عمومی را فراهم آورید.

- با توجه به لزوم وحدت رویه در فرآیند اقدامات سازمانی و تشکیلاتی مدیران روابط عمومی در جلسات هماهنگی شورای معاونین شهرداری ها، از ظرفیت تجربی و بازخوردهای عمومی برداشت شده و توسط آن واحد در تصمیم سازیها بهره لازم گرفته شود.

- با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته درخصوص عملکرد واگرایی پایگاه های اطلاع رسانی شهرداری ها، مقرر شود با محوریت دفتر فناوری اطلاعات و اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری امکان سنجی لازم با رویکرد تخصصی جهت ارائه پنل در زیر پروتال استانداری ویژه شهرداری های استان تهران صورت پذیرد تا حدالمقدور از موازی کاری و اقدامات غیرتخصصی جلوگیری شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد