درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38626صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 10:04
مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است
اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز شب گذشته در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) میزبان رؤسا، مدیران دستگاه ها به همراه مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز بودند تا در ماه ضیافت الهی در روزی که به روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی معروف است، شرحی بر اهمیت حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات زده و با برگزاری جشنی از زحمات و خدمات روابط عمومی ها تقدیر کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز شب گذشته در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) میزبان رؤسا، مدیران دستگاه ها به همراه مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان البرز بودند تا در ماه ضیافت الهی در روزی که به روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی معروف است، شرحی بر اهمیت حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات زده و با برگزاری جشنی از زحمات و خدمات روابط عمومی ها تقدیر کنند.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، در این مراسم که با حضور عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی، شفیعی معاون امور بین الملل مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نیازی مدیرکل دفتر استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه ها به همراه مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها برگزار شد، موضوعات مطرح شده حول محور تبیین جایگاه روابط عمومی ها در بدنه دستگاه های اجرایی و لزوم توجه بیش از پیش مدیران و مسئولان و استان به این حوزه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بود.


در ابتدای این گردهمایی، حسین رحمانیان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و همچنین تقدیر و تشکر از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) طی سخنانی با اشاره به اینکه در قرآن کریم تنها در جزء 20 تا 25 بیش از 567 مورد در خصوص اطلاع رسانی، آگاهی بخشی به جامعه و در ارتباط با روابط انسانی سخن آمده و تاکید بر این امر مهم دارد، اظهار داشت: از سال 1900 که روابط عمومی ها در امریکا به وجود آمد و قریب به 60 سال پیش که دکتر حمید نطقی در پالایشگاه شرکت نفت این نهاد را به وجود آورد؛ نهایتا در کشور ما 70 سال و در جهان غرب 120 سال می گذرد اما می بینیم که مفاهیم بلندی در قرآن کریم هست که ما از آن غافل بودیم و به راهکارهای اسلامی عمل نکرده ایم.


روابط عمومی ها باید تجسم این صفت پیامبر اکرم باشند؛ یعنی شیفته و حریص به خدمت
وی افزود: آیه 128 سوره توبه در خصوص بنی اکرم(ص) می فرماید: "فردی از بین شما برگزیدم که برای خدمت به شما حریص است" تعبیری که آن شهید بهشتی به درستی استفاده کرده و می گوید:"ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت". تعبیری که به زیبایی از همین آیه شریفه قرآن کریم گرفته شده است.


وی یادآور شد: امام علی(ع) نیز که این ماه متعلق به اوست در فرازی به مالک اشتر می فرمایند: تکیه گاه دین اجتماعات مسلمین و نیروی ذخیره برای دشمنان تنها توده مردم (افکار عمومی) هستند پس گوش تو و گرایش تو به جانب آنان باشد. چیزی که دشمنان برای آن برنامه ریزی کردند.


رحمانیان با بیان اینکه به فرموده امیرالمونین بزرگترین بلا ناامیدی است؛ خاطر نشان کرد: شرایط امروز در حوزه بین الملل گواه همین مدعا است. علی رغم غوغاسالاری هایی که انجام می شود و درصدی از جامعه با بی تدبیری و حرص و طمع کشور را با چالش های مختلف مواجه می کنند؛ این وظیفه روابط عمومی هاست که افکار عمومی را سامان داده و از سرمایه های اجتماعی حفظ و حراست کند.


روابط عمومی ها باید مانع تزریق ناامیدی به افکار عمومی شوند
وی یادآور شد: آنچه بیش از هر معضلی کشور را با چالش مواجه می کند تهدید سرمایه اجتماعی و تزریق ناامیدی در میان آحاد مختلف مردم است که باید با هوشمندی روابط عمومی ها افکار عمومی در مسیر درست قرار گیرد.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های البرز در ادامه سخنان خود به سخنان رهبر حکیم ایران اسلامی در خصوص تبیین جایگاه روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: شایسته است به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنیم که می فرماید:" روابط عمومی ها بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یکسو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد. امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمان جایگاه ویژه ای دارد چرا که بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد".


اطلاع رسانی به موقع و شفاف البرز را از آسیب سیل در امان نگه داشت
رحمانیان در بخش دیگری از سخنان خود به نمونه ای از توفیقات روابط عمومی در ماه های اخیر در خصوص موضوع سیل پرداخت و تصریح کرد: بارش هایی که در البرز صورت گرفت و تهدیدهایی که بر البرز به وجود آمد، چند برابر استان های دیگر بود. چرا که استان البرز تنها استانی است که چندین رودخانه و سد در آن وجود دارد و در ماههای اخیر با هجم وسیع بارش ها مواجه بوده است اما با وجود مسئولان پای کار و اطلاع رسانی های به هنگامی که از حضور مسئولین صورت گرفت؛ موجب شد البرز با حداقل آسیب ها در حوزه بارش ها مواجه باشد.


وی افزود: ما بحرانی را پشت سر گذاشتیم که بخش عمده ای از موفقیت در آن را مدیون اطلاع رسانی به هنگام و هم گرایی و هم افزایی میان مسئولین هستیم.


استاندار البرز اقدامات شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را شخصا رصد می کند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با بیان اینکه استاندار البرز در زمان اعطای حکم به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بنده را مکلف به پیگیری امور شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و همچین شورای اطلاع رسانی و شورای بین الملل استان کردند، تاکید کرد: استاندار البرز در زمان اعطای حکم واژه ای را به کار بردند که مدیریت استانداری مدیریتی شیشه ای است نه دیوار بتنی! در هر شرایطی مردم محرم امور مختلف هستند و باید تمامی اقدامات به سمع و نظر مردم برسد.


کاهش منازعات سیاسی منجر به امیدآفرینی در افکار عمومی می شود
وی آرامش امروز و کاهش منازعات سیاسی حاکم بر البرز را مدیون نگاه هوشمندانه استاندار البرز به موضوعات مختلف عنوان کرد و گفت: توفیق حاصل شده در گرو همگرایی و هم افزایی مطلوب میان مسئولان استان است رمز این موفقیت در گرو همدلی میان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان قوه مقننه در جذب بودجه استان با مدیران دولتی به عنوان قوه مجریه است که منجر به ایجاد امیدآفرینی در میان افکار عمومی می شود.


وی گفت: روابط عمومی ها وظیفه دارند این امیدآفرینی را در میان افکارعمومی ایجاد کنند که اگر این اتفاقات و زحمات اطلاع رسانی لحظه به لحظه نشود کار ابتر خواهد ماند زیرا در این شرایط است که دشمنان از خلاء اطلاع رسانی بهره برداری کرده و تلاش می کنند نگاه مردم را به نظام اسلامی تغییر دهند.


مدیران دستگاه های اجرایی تقویت جایگاه روابط عمومی را در دستور کار قرار دهند

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در خصوص تقویت جایگاه روابط عمومی در بدنه اجرایی دستگاه ها یادآور شد: همگی وظیفه داریم جایگاه روابط عمومی را در دستگاه های اجرایی نهادینه کنیم.


وی برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه مدیران کل دستگاه های اجرایی را از جمله برنامه های اداره کل روابط عمومی استانداری البرز ذکر کرد و افزود: تقویت نهاد روابط عمومی طی بخشنامه ای به مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ شده در این راستا از مدیران استان تقاضا دارم که به این جایگاه اهمیت داده و با انتخاب افراد متخصص و آشنا به حوزه روابط عمومی ما را در تقویت حوزه ارتباطات استان یاری دهند.


رحمانیان با تاکید بر این که روابط عمومی هنر هشتم بوده و خوشبختانه حمایت کامل استاندار در کنار روابط عمومی ها و رسانه هاست؛ خاطر نشان کرد: استاندار البرز مولف و محقق در حوزه ارتباطات است و به لحاظ تئوریک و هم از نظر عملی در حوزه ی خبر و رسانه تجارب ارزنده ای دارد به همین دلیل برای این جایگاه اهمیت ویژه ای قائل بوده و همواره پیگیر افزایش منزلت خبرنگاران و روابط عمومی هاست.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد