درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38599صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 12:54
نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد
سالن سیحون هتل المپیک تهران محل برگزاری نشستی بود که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در آستانه میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، شامگاه یک شنبه 29 اردیبهشت ماه سال 98 همراه با ضیافت افطار برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سالن سیحون هتل المپیک تهران محل برگزاری نشستی بود که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در آستانه میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، شامگاه یک شنبه 29 اردیبهشت ماه سال 98 همراه با ضیافت افطار برگزار شد.

به گزارش شارا در این نشست که از سوی انجمن متخصصان
روابط عمومی با همکاری شرکت آسانگار (مجری امور تبلیغاتی مترو) و با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های سازمان ها و نهادهای بخش دولتی و خصوصی به انجام رسید، دکتر "محسن راعی" پژوهشگر حوزه ارتباطات و مدیریت، پیرامون موضوع مدیریت بحران در عصر انفجار اطلاعات سخنرانی کرد و با بیان اینکه مدیریت بحران علم و هنر کنترل رویدادهاست گفت: روابط عمومی ها با اتخاذ برنامه استراتژیک و دریافت سیگنال های متعدد موجود و با پرهیز از فرو رفتن در باتلاق اطلاعات می توانند نقش مهم خود را ایفا کنند.

تبیین و تشریح مطالعات حوزه کلان روندها با توجه به سرعت نرخ تغییرات شتابان و چگونگی برنامه ریزی برای بحران های بوجود آمده از دیگر بخش های سخنان دکتر محسن راعی در این نشست بود

سپس «فرشید گل زاده» مدیرعامل اسبق فروشگاه رفاه از دیگر سخنرانان این نشست نیز با تاکید بر ضرورت بکارگیری مدیریت دانش برای بهره وری و اثرگذاری بیشتر در سازمان ها اظهار داشت: آن چیزی که قطعیت دارد، عدم قطعیت است و فهم ارتباط معنادار میان حجم انبوه اطلاعات و دیتاها منجر به خلق دانش و بکارگیری آن برای تولید محتوای مناسب خواهد شد.

برقراری تعاملات دانش محور برای خلق فضای گفت و گو و مشارکت میان جامعه و سازمان و کمرنگ ساختن مرز سازمان با مخاطبان از جمله محورهای سخنرانی مدیرعامل اسبق فروشگاه رفاه در جمع متخصصان روابط عومی حاضر در نشست بود.

در این مراسم همچنین پس از بیانات کوتاه پرفسور" حسام الدین بیان" در باب فلسفه آفرینش و زندگی و پایه و اساس بودن مقوله ارتباط در کنه و ذات هستی، استاد "محمود مختاریان" استاد حوزه ارتباطات سخنرانی کرد.

استاد مختاریان با ارایه آماری از حجم و میزان انتشار میلیون ها عکس و مطلب در فضای مجازی بر تاثیر و نقش رسانه های مکتوب به عنوان قدرت ملی کشورها تاکید کرد و اظهار داشت: انتشار روزنامه یومیوری با شمارگان 14 میلیون نسخه در روز بیانگر نقش رسانه های مکتوب در عصر شبکه های مجازی و اینترنتی است.

 



 

وی مردم محوری روابط عمومی های کشور را در ارتقای جایگاه این نهاد در نزد جامعه و موفقیت بهتر آن مورد تاکید قرار داد.

در این نشست "حامد جمالی" مدیرعامل شرکت آسانگار در تشریح ویژگی های اثرگذار در تبلیغات محیطی بویژه تبلیغات در فضاهای متنوع مترو اظهار داشت: مترو پر ازدحام ترین شهر زیر زمینی کشور با چهار میلیون سفر در یک روز، بستر بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های و اطلاع رسانی پیرامون سازمان ها و نهادها به شمار می رود.

جمالی با بیان اینکه 37 درصد سفرها در تهران و البرز از طریق مترو صورت می پذیرد افزود: 57 درصد مسافران مترو مرد و 43 درصد آن را زنان تشکیل می دهند که می توان با اتکای به آمار موجود به تولید محتوای مناسب برای مخاطبان پرداخت و از رسانه مترو با بهره گیری از خلاقیت ها و جاذبه های بصری به بهترین شکل استفاده کرد.

از دیگر سخنرانان این مراسم دکتر "محمدعلی سهمانی" مدیرعامل بانک رفاه کارگران بود که با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نهاد روابط عمومی را از مهم ترین بازیگران عصر اطلاعات و ارتباطات دانست.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در جمع متخصصان روابط عمومی ایران، همگرایی برای ایجاد گفتمان در دورن سازمان، تبادل اطلاعات میان سازمان و جامعه، یکپارچگی درون سازمانی، برقراری ارتباط مستمر با جامعه اطلاع رسانی و کمک به تصمیم سازی توسط مدیران ارشد سازمان را از وظایف و کارکردهای موثر روابط عمومی برشمرد و ضرورت تعامل هرچه بیشتر با رسانه ها را در راستای شفافیت سازی و تبیین نقش مهم شبکه بانکی کشور در حوزه اقتصاد مورد تاکید قرار داد.

آخرین سخنران نشست متخصصان روابط عمومی ایران، استاد مهدی باقریان بود که با ارایه گزارش در خصوص فعالیت های انجام گرفته شده در انجمن متخصصان روابط عمومی از اجرای طرح اعتبار سنجی و تایید صلاحیت حرفه ای متخصصان روابط عمومی همراه با اعطای گوهینامه حرفه ای از سوی انجمن خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی انتشارات و روابط عمومی ها، انتشار کاتبهای روابط عمومی از جمله کتاب سال با نگاهی به مهمترین رویدادهای حوزه روابط عمومی ایران و جهان از دیگر محورهای سخنان باقریان بود

شایان ذکر است استاد باقریان در لحظات ملکوتی اذان مغرب و عشاء و افطار، از حاضران خواست برای بهبودی استاد هوشنگ عباس زاده که در بستر بیماری است، دعا کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد