درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38553صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 13:27
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: جایگاه روابط عمومی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های روابط عمومی در عصر ارتباطات قلمداد می شود
امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان از طریق ابزار رسانه در فضای ارتباطات و عملیات روانی درصدد القاء حس ناامیدی و یاس به جامعه هستند و در این شرایط روابط عمومیها در ایجاد امید و نشاط در آحاد جامعه و مردم از نقش موثر و بسزائی برخوردارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان از طریق ابزار رسانه در فضای ارتباطات و عملیات روانی درصدد القاء حس ناامیدی و یاس به جامعه هستند و در این شرایط روابط عمومیها در ایجاد امید و نشاط در آحاد جامعه و مردم از نقش موثر و بسزائی برخوردارند.

به گزارش شارا، همزمان با 27 اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی»همایشی با عنوان «نقش روابط عمومی هوشمند در اقتدار دفاعی» با حضور وزیر دفاع، مدیران عامل سازمان های وزارت دفاع، روسای ادارات عقیدتی سیاسی، معاونین و مدیران روابط عمومی و تبلیغات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شرکت صا ایران وزارت دفاع برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در ابتدای این مراسم با تبریک روز «ارتباطات و روابط عمومی» به دست اندر کاران این حوزه در مجموعه وزارت دفاع اظهار داشت: متولیان روابط عمومی در وزارتخانه پر افتخار دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طلایه داران و خط مقدم مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن هستند که در شرایط هجمه رسانه ای استکبارجهانی علیه ملت ایران اسلامی مسئولیت آنها خطیر،حساس و دارای ابعاد پیچیده تری است.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز به واسطه گسترده شدن عصر ارتباطات و اطلاعات با فضای جدیدی از حکم رانی و امپراطوری رسانه ای در دنیای مدرن مواجهیم گفت: روابط عمومی ها بایستی بیش از هر زمان دیگر، نقش حساس خود را متناسب با نوع و حجم تهدیدات هوشمندانه ایفا کرده و در فرایند دریافت، پردازش و انتقال پیام با رعایت اصل «درستی و صحت» پیام خود را به منظور روشنگری و آگاهی آحاد مردم و جامعه مخابره و منتشر کنند.

وی با بیان اینکه در فضای امروز جامعه جهانی حاکمان و دولت ها در صدد القاء مفاهیم و پیام های مورد نظر خود از طریق ابزار های رسانه ای به مخاطبین در عرصه جهانی هستند تصریح کرد: بر این اساس روابط عمومی می بایست با دانش و آگاهی هرچه بیشتر و با دقت مضاعف در تولید پیام های روشنگرانه و مملو از واقعیات و حقیقت و در عین حال با صداقت هر چه بیشتر در برابر رقبای خود نقش آفرینی کنند.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به نقش دوسویه روابط عمومی ها در مجموعه دفاعی کشور عنوان کرد: حفظ انسجام درونی با جامعه هدف( نیروهای مسلح) و همچنین توسعه و افزایش اعتماد به دست آمده در آحاد مردم از مهمترین رسالت های این مجموعه ارزشی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.


وزیر دفاع گفت: امروز به جهت توانمندی و ارتقاء قدرت بازدارنگی دفاعی، اعتماد مردم نسبت به مجموعه نیروهای مسلح و دفاعی از سطح بالایی برخوردار است، تلاش مجموعه صنعت دفاعی برای تولید دستاورهای دفاعی درجهت قطع هرگونه وابستگی در کنار اقدامات ارتباطی و رسانه ای هوشمند، موجبات تولید قدرت را برای نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده است.

امیر سرتیپ حاتمی در ادامه سخنان خود با تبیین فرمایش حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در خصوص اهمیت جایگاه وزارت دفاع به عنوان حساس ترین نقطه نظام افزود: این وزارتخانه همواره کانون توجه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و بر این اساس روابط عمومی های وزارت دفاع به واسطه داشتن اطلاعات، نقش حساسی در حوزه اطلاع رسانی برعهده دارند و می بایست در کنار اطلاع رسانی دقیق و هوشمندانه، مراقبت های رسانه ای را به عنوان یک اصل حفاظتی همواره مورد توجه و اهتمام قرار دهند.

وزیر دفاع ادامه داد: امروز در اوج تقابل با دشمن در عرصه های گوناگون از جمله عرصه جنگ اقتصادی هستیم، دشمنان از طریق ابزار رسانه در فضای ارتباطات و عملیات روانی در صدد القاء حس ناامیدی و یاس به جامعه هستند و در این شرایط روابط عمومی ها در تزریق امید و نشاط در آحاد جامعه و مردم از نقش موثر و بسزائی برخوردارند.

سید محمود رضا بهرامی معان تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع نیز در این مراسم با تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی خاطرنشان ساخت: امروز شاهدیم که با وجود دسیسه های همه جانبه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، با تلاش و هماهنگی رسانه های جمعی و مسئولین روابط عمومی وزارت دفاع و سازمان های تابعه، صنعت دفاعی به بهترین نحو معرف اقتدار و عزت ملی شده است.

وی با بیان اینکه امروزه نقش ارتباطات و روابط عمومی در فعالیت های سازمانی، نقشی موثر و حیاتی است، افزود: جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های روابط عمومی در عصر ارتباطات قلمداد می شود.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت توجه و اهتمام به مسئولیت روابط عمومی در کشور به خصوص نیروهای مسلح با توجه به جایگاه خطیرشان در تامین امنیت ملی احساس می شود، فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی باید با به کارگیری منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اصول علمی و اخلاق حرفه ای، پاسخگوی نیازهای سازمان و جامعه هدف باشند.

سرتیپ دوم داود عبدی مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه روابط عمومی در سال 97 در حوزه انتشار اخبار، مستند سازی فعالیت ها، پیوست های عملیات روانی، تحلیل رسانه های داخلی و خارجی و موضع گیری روابط عمومی در خصوص مدیریت شایعات و ... با بیان فعالیت های حساس حوزه ارتباطات در راستای افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی اظهار داشت: روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت دفاع برآنند تا با برنامه ریزی منسجم، دقیق، راهبردی و هدفمند وظایف خطیر خود را به نحوی شایسته اجرایی و عملیاتی کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد