درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 22:19   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38541صفحه نخست » خبر یکشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 21:40
فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید
فرماندار شهرستان رودسر عنوان کرد: روابط عمومی چشم بیدار، ذهن هوشیار، مغز متفکر و سخنگوی جامعه است و شان و جایگاهش ثنا گویی نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار شهرستان رودسر عنوان کرد: روابط عمومی چشم بیدار، ذهن هوشیار، مغز متفکر و سخنگوی جامعه است و شان و جایگاهش ثنا گویی نیست.

دکتر حسین اسمعیل پور به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در همایش روابط عمومی های این شهرستان تصریح کرد: برای روابط عمومی در گروههای اجتماعی و در ارتباط با یکدیگر و در ارتباط با جامعه و اعضای خود، حقوقی تعریف شده است و در ازای حقوق تعریف شده ، تکالیفی هم انجام خواهدشد.لذا یک رابطه دیالیتک و دوجانبه بین حقوق و تکالیف وجود دارد که نیازمند این است که با مرور این حقوق و تکالیف ،به انتظارات مشترک برسیم.


وی افزود:خواسته من از روابط عمومی های شهرستان تعریف و مرور دوباره این حقوق و تکالیف است و در این راستا با عنایت به نامه امیر المومنین (ع)به مالک اشتر معتقدم روابط عمومی ها چشم بیدار و مغز متفکر سازمان و پیامد آن درارتباط با جامعه اند.


دکتر اسمعیل پور تصریح کرد: به عنوان بالاترین مقام اجرائی دولت در شهرستان می خواهم به جای ثنا گویی و تعریف به من تذکر بدهید .


وی تصریح کرد:ر وابط عمومی ها از جایگاه و نقش خاصی برخوردار بوده و نقش و جایگاهش ثناگوی رئیس اداره نیست.


فرماندار رودسر اظهار کرد:متأسفانه پرتال بسیاری از ادارات و سازمانها به پروتال رؤسا تبدیل شده است و خواستار تغییر و اصلاح این روند شد.


وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی اعلام کرد: اولین انتظار از رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاداسلامی این شهر، راه اندازی خانه مطبوعات در رودسر است و ضمن دادن مهلت یک ماهه به این کار هم اصرار دارم.


دکتراسمعیل پور یاد آورشد: خانه مطبوعات مکانی برای انسجام بیشتر در عرصه اطلاع رسانی و مصاحبه رؤسای و روابط عمومی های شهرستان با خبرنگاران و خبرنگاران با اصحاب رسانه دیگر، جهت تبادل نظر و ارائه گزارش عملکرد مدیران است.


فرماندار رودسر بر وجود و بکارگیری پتانسیل خوب و جوان این شهر، در کارگروه های 15 گانه و عضو گیری این گروهها از جوانان فعال، فارغ ازهرگونه گرایش سیاسی جهت توسعه و پیشرفت شهرستان شد.


به اظهار وی ، طرح بازسازی « میدان شهرداری تا میدان سپاه» شهرداری رودسر از دیگر برنامه های این شهر است که به سبک 40 الی 50 سال گذشته بازسازی وبا معماری قدیم و سنگ فرش، در دستور کار بوده و آن را دنبال می کنیم. در این طرح نیز از ایده های جوانان کارگروههای مختلف نیز بهره خواهیم کرد.


استاد علوم ارتباطات: روابط عمومی ها مغز خلاق و عملیاتی سازمان محسوب می شوند
در این همایش مجید محمدپور استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: تأسیس خانه مطبوعات شهرستان رودسر مطالبه روزنامه نگاران و خبرنگاران از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد این شهر و باید تشکیل آن را در اداره ارشاد اسلامی که خواسته درست و به هنگام فرماندار محترم است به قال نیک گرفت.


محمدپور گفت: عمده ترین کار یک روابط عمومی ، ارتباط مدیریت و مجموعه سازمان با مردم است و حرفه ی روابط عمومی یک خدمت و جایگاه کارآمد و شایسته در مسیر آگاهی دادن و شفاف سازی افکار عمومی است.


وی با اشاره به اینکه الحمدالله فرماندار خوب شهرستان فردی است که سابقه کاررسانه ای داشته و با درک درست از شرایط حامی روابط عمومی ها و رسانه های موثر و کار آمد است، افزود: روابط عمومی باید به گونه ای عمل کند که موجب مطالبه مردم از مقام اجرائی و پیشرفت امور در جامعه شود.


این استاد با سابقه علوم ارتباطات تصریح کرد: روابط عمومی ، یک فرد یا یک مجموعه لوکس و تشریفاتی نیست بلکه یک واحد عملیاتی است و قطعا درخدمت شخص مدیر نیست .


روابط عمومی ها باید با بهره مندی از مهندس معکوس با همه داشته های خود در راستای ارتباط بهتر و بیشتر مدیریت سازمان و جامعه نسبت به تهیه و گزارش بازخورد ها اقدام کنند تا مدیر سازمان با اطلاعات درست از بازخوردها تصمیم های به هنگام را اتخاذ کند.


محمدپور تصریح کرد: تهیه این بازخورد برای روابط عمومی مهم و بر اساس این اطلاعات برنامه ریزی می شود درعین حال اقدام های مستمر برای تولید محتوا، جلب مشارکت افکار عمومی درمسیر خدمت رسانی سازمان، برقراری ارتباط صمیمی میان پرسنل سازمان و مدیریت ، تعامل روزانه صمیمی با رسانه ها، پیگیری آموزش های مرتبط با حوزه اطلاع رسانی در عرصه فناوری ها نوین بخشی از وظایف روابط عمومی ها است...

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد