درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 385صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 30 مرداد 1399 - 08:03
خطاهای بزرگ روابط عمومی
ریوا لسونسکی - شاید شما فکر کنید که در حوزه رسانه اجتماعی، روابط عمومی نقشی در برنامه های بازاریابی شما ایفا نکند. اگر چنین است بازنگری کنید. در واقع، در این حوزه، خطاهای روابط عمومی می تواند کسب و کار شما را، صرف نظر از این که چه محصول و خدماتی ارائه می دهید، بسیار سریع تر از پا درآورد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دیتریچ، موسس و مدیرعامل آرمنت دیتریچ، یک موسسه ارتباطات بازاریابی یکپارچه، و نویسنده وبلاگ روابط عمومی و بازاریابی اسپین ساکس است و می داند که میان یک استراتژی درخشان روابط‌عمومی و استراتژی که به یک فاجعه تبدیل می شود، فاصله اندکی وجود دارد.


برای حصول اطمینان از موفقیت آمیز بودن آن، خود آن را انجام ندهید و از این خطاهای رایج پرهیز کنید:


1. اولویت ندادن به روابط عمومی

 

 بسیاری از شرکت های نوپا در مرحله آخر به روابط عمومی فکر می کنند، یعنی در حدود دو ماه پیش از افتتاح. در بیشتر موارد، روابط عمومی باید حداقل یک سال و حداکثر شش ماه پیش از افتتاح یک کسب و کار شروع به فعالیت نماید. اگر تا زمان افتتاح صبر کنید، تا سه یا چهار ماه پس افتتاح، هنوز کسی از کسب و کار شما خبر نخواهد داشت و در دنیای امروز، آن زمان ممکن است بسیار دیر باشد.


2. قرار دادن تمام مسئولیت ها بر عهده روابط عمومی

 

روابط عمومی فعالیتی مشترک است. باید برای برقراری روابط تلاش کنید. فکر نکنید تنها به این دلیل که روابط عمومی پیوندهایی با تاثیرگذاران مورد نظر شما دارد، می تواند جادو کند و ظرف چند روز شما را در مقابل افراد مناسب قرار دهد.


3. کمک نگرفتن

 

 برای تنظیم استراتژی نیاز به مشورت با متخصصان روابط عمومی خود دارید. زمانی که انتقاد یا نظرات منفی درباره کسب و کار شما به گوش برسد، در دنیای 24 ساعته و 7 روز هفته امروز باید همواره پاسخی آماده داشته باشید. دست کم یک برنامه غیررسمی مقابله با بحران داشته باشید که 5 عامل پیش بینی، موقعیت، جلوگیری، برنامه ریزی و نگهداری را در خود داشته باشد.


4. غیرقابل انعطاف بودن

 

 کسب و کار شما کودک شماست. همه چیز آن در نظر شما افتخارآمیز است. اما یک متخصص روابط عمومی می داند چگونه درباره کسب و کار شما بنویسد تا جلب نظر نماید و میزان آگاهی نسبت به کسب و کار شما افزایش پیدا کند.


6. خودداری از شنیدن انتقادها، نصایح و بازخوردها

 

 رسانه اجتماعی نحوه دریافت بازخورد را برای کسب و کارها تغییر داده است. اما شما باید علاقمند به شنیدن و گنجاندن آنچه می بینید و می شنوید باشید. یک متخصص برون سازمانی روابط عمومی می تواند شما را در گوش دادن، نظارت و جذب کردن یاری کند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد