درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 05:46   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38468صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 15:47
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس: روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن وابسته است، زیرا روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن وابسته است، زیرا روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.

به گزارش شارا، حامد رضوانی با تبریک روز روابط عمومی اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی سبب ارتقاء سطح کیفی و کمی کارکردها در حوزه فعالیت روابط عمومی‌ها شده و از طرفی روابط عمومی الکترونیک را می‌توان یکی از پیش‌شرط‌های مهم برای تحقق دولت الکترونیک دانست.

وی با تاکید بر این که روابط‌عمومی‌ها باید به عنوان حلقه‌های اتصال مردم و سازمان‌ها می‌بایست نقش حیاتی خود را در ایجاد ارتباط بیشتر و پیشرفته‌تر ایفا کنند، افزود: تبدیل روابط عمومی سنتی به روابط عمومی الکترونیک یک ضرورت است و در این راستا باید یک تقویم آموزشی برای رسانه ها و روابط عمومی ها طراحی شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس از آموزش به عنوان نیاز اساسی روابط عمومی‌ها، با توجه به تحولات صورت گرفته در این حوزه یاد کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید بتوانند گام به گام و در عین حال با سرعتی بیش از پیش، روش‌های سنتی را کنار گذاشته و با استفاده از ابزارهای الکترونیک وظایف خود را انجام دهند.

رضوانی تصریح کرد: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن وابسته است، زیرا روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مواردی که روابط عمومی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عدم شناخت برخی از مدیران سازمانی از تاثیرپذیری روابط عمومی و اهمیت آن است.

وی در این زمینه نیز عنوان کرد: دنیا بر اساس ارتباطات پیش می‌رود و توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و مخاطبان سازمانی اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس بیان کرد: باید توجه داشت که روابط عمومی نقشی مهمی در تعیین، شکل‌دهی و برنامه‌ریزی اجرای سیاست‌های راهبردی یک سازمان ایفا می‌کند و درک اهمیت روابط عمومی به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک به منزله یافتن نوعی مهارت برای پیشرفت در سازمان تلقی می‌شود.

رضوانی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه روابط عمومی فرصتی مناسب در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است را، یافته و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آنها استفاده کند، اظهار کرد: از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد، مثل خونی که در رگ‌های سازمان جاری است و تکاپو و جنب و جوش سیستم را ملموس می‌کند.

وی در انتها نیز با بیان اینکه روابط عمومی در یک کلمه کلید توسعه است و با تبادل اطلاعات درست و به موقع می‌توانیم جایگاه مجموعه خود را در جامعه به درستی تبیین کرده و ارزیابی درستی از کارکرد خود داشته باشیم، گفت: کارشناسان و مشاوران ارتباطات و روابط عمومی به عنوان چراغی فروزان، راه های توسعه و سازندگی و پشرفت را برای مدیران سازمان به ارمغان می‌آورند از این رو باید گفت روابط عمومی تاکتیک‌هایی دارد که برای رسیدن به اهداف خود انتخاب و اجرایی می کند که، این خود نکته‌ای قابل توجه است.


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد